וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו העפילה לגמר טורניר ווטרלו

14.7.2012 / 23:38

הישראלית גברה 1:6, 7:5, 1:6 על פליטייה (233) ותפגוש את פישמן. בראיון סיפרה: "האיגוד עוזר לי, אבל זה לא מספיק"

יוליה גלושקו הצליחה להעפיל הערב (שבת) לגמר טורניר ה-ITF בווטרלו, קנדה. אלופת ישראל (237 בעולם) ממשיכה במסע המופלא שלה על החימר בקנדה, כשהערב היא ניצחה בטורניר המחלק 50 אלף דולר את מארי איב פליטייה המקומית (233 בעולם) 1:6, 7:5, 1:6.

בגמר תחכה לגלושקו שרון פישמן הקנדית שמדורגת ראשונה בטורניר, אחרי שזו ניצחה 2:6, 5:7 את ס יו צ'ו האמריקאית. עבור גלושקו מדובר בהישג מצוין, ואם היא תזכה בטורניר זו ללא ספק תהיה נקודת ציון משמעותית בקריירה של הטניסאית בת ה-22 שעדיין ממתינה לרגעי הפריצה שלה.

גלושקו עצמה התראיינה ביממה האחרונה בקנדה וסיפרה על עצמה ועל הקשיים שעימם היא מתמודדת: "הספורט הוא יקר מאוד וכל הטורנירים הם מעבר לים. לכן זה חשוב שאני מנצחת. אני לא חושבת על זה כשאני על המגרש, אבל כשלא עושים מספיק כסף זה משהו שמונע מאנשים מלשחק. זה לא כמו להיות חלק מקבוצת כדורגל או כדורסל. אתה לבד ואתה משלם על הכל".

גלושקו גם הוסיפה על מסעה, ואמרה: "היה לי שבוע מצוין עד עכשיו ואני שמחה מאוד מהטניס שלי. אני פשוט מקווה שזה יילך בדרך הזו עד סוף השבוע". על הסיוע שהיא מקבלת, אמרה גלושקו: "איגוד הטניס נותן לי מה שהוא יכול, ואני מודה לו על כך, אבל זה לא מספיק. לכן זה חשוב שאני אעשה עבודה טובה בטורנירים הללו".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully