וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דריוש פטרשאק סיכם בקבוצה

14.7.2012 / 22:14

הקבוצה מעיר היהלומים הוציאה הודעה לפיה הבלם חתם לעונה אחת: "הרשים מאוד". ייעשה מאמץ לרשום אותו לאירופה

מכבי נתניה וטל בנין ממשיכים במסע הרכש לקראת העונה החדשה והערב (שבת) הוציאו הודעה רשמית על שחקן חדש שסיכם. הבלם הפולני דריוש פטרשאק יגיע לארץ ביום שני אחר הצהריים ויחתום על חוזה לעונה ואופצייה לעונה נוספת מצד המועדון, זאת לאחר שסיכם את תנאיו.

נתניה הודיעה כי "תעשה כל מאמץ על מנת לרשום את השחקן כבר לסיבוב הנוכחי באירופה אך הדבר תלוי בקבלת השחרור הבינלאומי מקבוצתו הפולנית. השחקן הרשים את צוות המאמנים ונראה כי השתלב במהרה במרקם החברתי במהלך מחנה האימון".

פטרשאק העביר את מרבית הקריירה בקבוצת בלחאטוב, במדיה שיחק בשנים 2003-2010. לאחר מכן עבר לפולוניה ורשה, ובעונה שעברה שיחק במדי שלאסק ורוצלאב וזכה עמה באליפות פולין, אחרי שרשם 23 הופעות בליגה, מהן 18 בהרכב. לבלם הוותיק, 1.86 מטר, שתי הופעות בנבחרת פולין בשנת 2010.

במהלך השבוע פרסמנו כי פטרשאק מעורב על פי החשד בפרשה מביכה מאוד במדינתו. על פי פרסומים בפולין, פטרשאק הוא אחד מ-29 חשודים בפרשת מכירת משחקים ענפה שהתקיימה בין 2003-2005. רוב החשודים הם שחקני עבר או אנשים שהיו קשורים באופן ישיר לבלכאטוב, שבסיום עונת 2004/5 עלתה לליגה הבכירה. פטרשאק הוא אחד משלושת השמות הבכירים יותר שנקשרו לפרשה. בנתניה היו מודעים לפרשה הזו, אך יחד עם זאת בחרו להחתימו.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully