וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בטיס מעוניינת בנוסא איגייבור

הקשר מבוקש בספרד, רונן קצב מנהל משא ומתן. מחמוד עבאס צפוי להגיע לאימון הערב ולאחר מכן להיפגש עם ההנהלה

הפועל תל אביב משיבה מלחמה לשחקן הקבוצה, מחמוד עבאס. הנהלת המועדון הבהירה היום כי אם הקשר הוא לא יתייצב לאימונים מחר (ראשון), הוא ייקנס. כזכור, לטענת עבאס ובני סכנין, ביום שני סיכמו המועדונים על השאלת השחקן ללא תמורה, אך ביום רביעי הוא התבקש לשוב לאימוני הפועל. בשל כך, עבאס האשים את האדומים בכך שהם רוצים לחבל לו בקריירה וציין שהמאמן ניצן שירזי לא בונה עליו לעונה הקרובה.

בהפועל שמעו את ההאשמות בימים האחרונים והיום החליטו לענות. הקבוצה הוציאה הודעה רשמית בעניינו של עבאס ובה נכתב: "המטרה היא לשבת ולהגיע להסכמה על שחרור במחיר סביר, אבל עד שאין סיכום, עבאס מחויב להגיע לאימונים". מאוחר יותר התברר כי עבאס צפוי להגיע לאימון הערב מחר ולאחריו ייפגש עם הנהלת הפועל על מנת לדון בעתידו.

בנושא אחר, היום התברר כי בטיס מהליגה הספרדית מעוניינת בנוסא איגייבור ומינתה את רונן קצב לנהל את המגעים מול הפועל תל אביב. קצב אישר את העניין ואמר בתגובה: "כרגע המשא ומתן בעיצומו, ואני אבקש מהתקשורת לכבד את התהליך שיכול לקחת זמן. כשיהיה מה להודיע, נעשה זאת בצורה מסודרת".

בתוך כך, במועדון קראו היום פעם נוספת לאוהדים לרכוש מנויים לעונה הקרובה על מנת להגדיל את תקציב הקבוצה. מחר תחל מכירת המנויים באתר ובטלפון של משרד הכרטיסים לאן. כזכור, במסיבת עיתונאים שהוא קיים לפני כשבוע וחצי, קרא חיים רמון קרא לאוהדי הקבוצה לרכוש כמה שיותר מנויים. אם תהיה המכירה לא תעמוד בציפיות, תקציב הקבוצה אמור לנוע סביב 22 מיליון שקל.

ביום שני תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון מול הפועל רמת גן במתחם חודורוב. ביום שני תמריא הקבוצה למחנה האימונים בהונגריה, שם היא תפגוש ב-18 ביולי את פשי מהליגה ההונגרית הראשונה, ב-20 ביולי את ברנו הצ'כית וב-22 ביולי את ויסלה קרקוב ומאור מליקסון.

עוד לפני ההמראה למחנה האימונים, הקבוצה תנסה לסגור את חוזיהם של סלים טועמה וטל בן חיים לשנתיים הקרובות, כשכרגע מפרידים פערים קטנים בין השניים לבין המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully