וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון סיכם באנורתוזיס פמגוסטה

14.7.2012 / 19:08

הקשר בן ה-29 ימריא לקפריסין ביום ראשון וצפוי לחתום בקבוצה אותה מאמן רוני לוי. יהיה הנציג השמיני של ישראל באי השכן

הקשר משה אוחיון, 29, ימריא מחר (ראשון) לקפריסין אחרי שסיכם את תנאיו בקבוצת אנותוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי. אוחיון ניהל לאחרונה מגעים עם קבוצת נעוריו, מ.ס אשדוד, אבל לבסוף נראה שהוא ישחק בליגה הקפריסאית בעונה הקרובה.

במידה שהוא אכן יחתום באנורתוזיס, זו תהיה הקבוצה הרביעית שלו באירופה, אחרי שלפני כן הוא כבר שיחק בוינטרטור השוויצרית בשנים 2006-2008, ולאחר שבעונה שעברה לבש את מדי לגיה ורשה הפולנית ולוצרן השוויצרית, איתה אף הגיע לגמר הגביע. בסוף העונה סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

אוחיון כאמור גדל במ.ס אשדוד ושיחק בה עד עונת 2006, אז עבר לווינטרטור מהליגה השנייה בשוויץ. הוא חזר לאשדוד ב-2008, אבל אחרי חצי עונה עזב לבית"ר ירושלים. אוחיון התקשה למצוא את מקומו בקבוצה מהבירה, חזר לאשדוד ושיחק בה שנתיים, עד שבקיץ שעבר חתם בלגיה ורשה.

ההגעה של הקשר לקפריסין צפויה להגדיל את המושבה הישראלית באי השכן. היום משחקים שם יובל שפונגין, אוהד לויטה ועוז ראלי (אומוניה ניקוסיה), רועי בקל וניסו קפילוטו (אלקי לרנקה) וכמובן מאמנים רוני לוי (אנורתוזיס פמגוסטה) ורן בן שמעון (א.א.ק לרנקה). כמו כן, זאב חיימוביץ' נמצא במבחנים בלרנקה, ואורי פאסו נבחן באיה נאפה, העולה החדשה.

* חיימוביץ' ערך משחק ראשון עם לרנקה, כשנכנס כמחליף במשחק אימון נגד אתניקוס אכנאס ושיחק 45 דקות ב-0:0. המשחק הזה היה גם הראשון של בן שמעון כמאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully