וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כאילו לא הייתה פגרה

14.7.2012 / 10:37

מארק טשיירה חזר חד מפגרת האולסטאר וצמד שלו סידר ליאנקיז 5:6 על האיינג'לס. ניצחונות גם לוושינגטון וטקסס

זהו זה, פגרת האולסטאר מאחורינו והגיע הזמן להיכנס לישורת האחרונה של ליגת הבייסבול. הלילה (בין שישי לשבת), חזרו קבוצות הליגה לעניינים, אבל נראה שלא יותר מדי השתנה, לפחות לא אצל המועמדות לאליפות. מעל כולם ניצבים כרגע היאנקיז, שהמשיכו בדיוק מהנקודה בה הפסיקו ובעזרת צמד של מארק טשיירה וארבע ריצות בשמיני הם הכניעו 5:6 את האיינג'לס, שנהנו מהומראן 23 של מארק טרמבו. גם טקסס משייטת ובעזרת ההפסד של לוס אנג'לס היא הגדילה את הפער עם ניצחון 2:3 על סיאטל, כשדרק הולנד נותן שבעה ושני שליש בלי אף ריצה ואדריאן בלטרה מוסיף הומראן.

עוד ב-AL: דטרויט ניצחה בפעם השישית ברציפות והיא חוזרת אט אט למאבק על בית המרכז, אחרי 2:7 על בולטימור. קליבלנד, שנאבקת על אותה מטרה, ניצחה 0:1 את טורונטו מהומראן של טרבור הפנר והופעה טובה של ג'סטין מסטרסון. לצערן של שתי המנצחות הללו, גם שיקגו וויט סוקס לא מוכנה ליפול ואחרי 14 אינינגים ארוכים קווין יוקיליס סידר לה עוד ניצחון עם חבטת הקרבה, 8:9 על קנזס סיטי. הומראן 26 לאדם דאן. פרנסיסקו ליריאנו ניפנף 15 בשמונה אינינגים, אבל גם הרשה שלוש ריצות והפסיד עם מינסוטה החלשה 6:3 לאוקלנד. בוסטון לא מוותרת על הווילד קארד והיא ניצחה 1:3 בטמפה ביי, דייויד אורטיז לא עוצר והוא חבט להומראן 23 העונה. הרד סוקס גם קיבלו בחזרה את ג'קובי אלסבורי אחרי שלושה חודשי פציעה.

ב-NL: מי שעוד חזר למגרשים סופסוף הוא מאט קמפ ויחד איתו הדודג'רס גברו 1:2 על סן דייגו. מדיסון בומגארנר היה חד לאורך שבעה אינינגים וסן פרנסיסקו גברה 1:5 על יוסטון. פילדלפיה המתרסקת הפסידה 6:2 לקולורדו, קליף לי חזר להפסיד. ריאן ברון הגיע ל-26 הומראנים עם צמד ומילווקי נעזרה בגרנד סלאם של קודי רנסום בשמיני כדי לעבור 7:10 את פיטסבורג. זאק גריינקי אגב, פתח במשחק שלישי ברציפות (הורחק מיד בפתיחת הראשון, פתח שוב ואז נח בפגרה), דבר שלא קרה מאז 1917. אטלנטה ניצחה בפתיחת הסדרה החשובה בבית המזרח את המטס 5:7. אלפונסו סוריאנו נתן צמד לקאבס, שניצחו 1:8 את אריזונה. סינסינטי השיגה ניצחון רביעי רצוף עם 3:5 על סנט לואיס. וושינגטון נעזרה בצמד הצימרמנים שלה, ג'ורדן עם שישה ושישה וריאן עם הומראנים כדי לנצח 1:5 את מיאמי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully