וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דרו בריס סיכם על חוזה חדש בניו אורלינס

13.7.2012 / 22:21

הקוורטרבק של הסיינטס יזכה לסכום עתק של 100 מיליון דולר לחמש שנים, מתוכם שיא ליגה חדש של 60 מיליון מובטחים

הפגרה הנוכחית לא היטיבה כלל וכלל עם ניו אורלינס סיינטס ואוהדיה. פרשת "ציד הראשים" שהתפוצצה במרץ החולף הובילה לשורת השעיות מצד הליגה ובראשן זו של המאמן שון פייטון, שלא יוכל לעמוד על הקווים בעונה הבאה, ממש כמו הליינבקר המצוין ג'ונתן וילמה.

אלא שהערב (שישי), סופסוף הגיעו גם קצת בשורות טובות מכיוון ה'ביג איזי', כשהקוורטרבק דרו בריס הגיע להסכם עם הסיינטס ויאריך את חוזהו בארבע עונות נוספות מעבר לעונה שנותרה לו, כאשר סך החוזה כולו יגיע כעת ל-100 מיליון דולר. 60 מתוכם יהיו מובטחים כמעט בוודאות לשחקן וזהו הסכום המובטח הגדול בתולדות הליגה.

בתקופה האחרונה נפוצו לא מעט שמועות לפיהן בריס יעזוב את הקבוצה אותה הצעיד לאליפות בעונת 2009/10, שכן הצדדים לא מצאו את עמק השווה. אם לא היה הסכם שכזה עד הדד ליין ביום שני הקרוב, בריס תיכנן שלא להתייצב לפתיחת אימוני הקבוצה. על פי החוזה החדש, השחקן יזכה ל-40 מיליון דולר מובטחים בעונה הקרובה, במקום ה-16.371 מיליון שהיה מקבל ללא ההסכם החדש. בעונה הבאה יקבלו הסיינטס חלון של שלושה ימים לשחררו אם ירצו בכך, מיד לאחר הסופרבול ובמידה שיחליטו להשאירו, הוא יזכה ל-15 מיליון נוספים מובטחים.

החלק הבא של ההסכם כולל את עונת 2014, עם אותו חלון של שלושה ימים ושם מצפים לבריס עוד 5 מיליון מובטחים ותוספת של מיליון דולר לשכר, מה שיביא אותו ל-60 המיליונים המובטחים וישבור למעשה את השיא, בו מחזיק כעת קלווין ג'ונסון מדטרויט. בשנתיים האחרונות ירוויח השחקן עוד 39 מיליון דולר.

"אני מעריך את המאמץ שהשקיעו שני הצדדים על מנת להגיע להסכם. אני אוהב את הארגון הזה, את הקבוצה ואת העיר. תודה מיוחדת לבעלים, עכשיו אני צריך להרוויח את זה", מסר בריס, שבמשך שש שנותיו בניו אורלינס לא רק שהוביל את הקבוצה לאליפות היחידה בתולדותיה, אלא גם מסר להכי הרבה מסירות מדויקות, יארדים וטאצ'דאונים מכל קוורטרבק אחר בליגה. בשנה שעברה הוא שבר כזכור את שיא היארדים לעונה והעמיד אותו על 5,476.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully