וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ: "רוצה להיות על הפודיום, לא חשוב המיקום"

13.7.2012 / 16:01

הגולשת מכוונת גבוה לקראת לונדון: "אני לא במאה אחוז כשירות". גור שטיינברג: "היא מוכנה, כמו גל פרידמן ב-2004"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו
עריכת וידיאו: טל רזניק

אחת התקוות הגדולות ביותר של ישראל למדליה באולימפיאדת לונדון שתיפתח בעוד שבועיים בדיוק, היא הגולשת לי קורזיץ. אלופת העולם הישראלית, עבורה תהיה זו אולימפיאדה שנייה בקריירה אחרי 2004, תצא ביום שני הקרוב ללונדון, יחד עם מאמנה בן פינקלשטיין והמנהל מקצועי של נבחרות השייט גור שטיינברג.

היום (שישי), השתתפו השלושה במפגש עם עיתונאים לקראת היציאה למשחקים: "אני לא יוצאת במאה אחוז כשירות, יש לי בעיה רפואית ואני מקווה להתמודד איתה", הודתה קורזיץ, שהוסיפה בביטחון: "עדיין, אני מצפה שכמו בתחרויות האחרונות, אם התנאים יהיו לטובתי, יהיה משולש בצמרת עם הגולשות מפולין וספרד. שלושתנו היינו בפודיום בתחרויות האחרונות ואני חותמת על זה גם עכשיו. לא אכפת לי מה יהיה המיקום".

"אי אפשר להגיד שהכל מושלם, לא אתעלם מהעובדות. אני חושבת שהגעתי למצב בו אני מרגישה טוב, אהיה חזקה ואתן הכל. אין שום דבר בטוח בחיים, לא היה בטוח שאביא שלוש מדליות באליפויות העולם הקודמות. עכשיו אני שמחה ואני מקווה להיות שמחה גם אחרי לונדון".

לגבי הפציעה אמר פינקלשטיין: "התרגלתי לחיות יחד עם לי. נעשה הכל על מנת שהפציעה לא תפריע".

שטיינברג הוסיף: "זוכרים אותי כמאמן של גל פרידמן מאתונה 2004, אבל הייתי גם המאמן של לי באולימפיאדה ההיא. בשיחות אז הייתי מגדיר ללי שאנחנו הולכים לאתונה במטרה להגיע בשישייה הראשונה. היא מאוד כעסה על זה. אני שמח להגיד שעכשיו היא כן הולכת להתמודד על מדליה, כי זה הלקחים מהעבר. היו לנו חמש תחרויות מטרה, מבחינה מקצועית בשנה וחצי האחרונות היא עשתה מדליה בכל אחת מהן. יש לה את היכולות ויש לה יתרון טכני וטקטי שהיא צברה השנה. ראיתי הרבה שייטים, בהרבה אולימפיאדות ולי היא אחת המתמודדות החזקות שהיו לנו. היא דומה ביכולות למה שגל פרידמן היה לפני אתונה".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • לי קורזיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully