וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב חיימוביץ' יבחן אצל רן בן שמעון בא.א.ק לרנקה

13.7.2012 / 11:46

הבלם ששיחק ברוסיה, יגיע לקפריסין וינסה להרשים. ישראלי נוסף עשוי להיבחן. לרנקה תערוך אימון בכורה רשמי הערב (ו')

הבלם זאב חיימוביץ', ששוחרר בחודש ינואר מחוזהו בטרק גרוזני הרוסית, המריא היום (שישי) למבחנים בא.א.ק לרנקה, קבוצתו הקפריסאית של רן בן שמעון. המאמן הישראלי שמעוניין לצרף בלם נוסף לסגל, ייתן לחיימוביץ' הזדמנות להוכיח את עצמו ואת כושרו הגופני שכן השחקן לא ראה דשא קרוב לשנה. על פי גורמים בקפריסין, ייתכן ושחקן ישראלי נוסף יגיע בשבוע הבא למבחנים אצל בן שמעון.

חיימוביץ', 29, גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק בהפועל רעננה, הפועל פתח תקוה, בני יהודה ומכבי נתניה לפני שנרכש בקיץ 2009 על ידי טרק גרוזני הרוסית. הבלם מיעט לשחק בתקופתו ברוסיה ובינואר שוחרר מחוזהו והפך לשחקן חופשי. במהלך העונה שעברה נבחן חיימוביץ' אצל רוני לוי באנורתוזיס וכעת ינסה להשיג חוזה אצל בן שמעון.

א.א.ק לרנקה תקיים הערב את אימון הרשמי הראשון שלה שיהיה פתוח לקהל ולתקשורת. זאת לאחר שבמהלך השבוע כבר עבדו בן שמעון, עוזרו איתי מרדכי ומאמן הכושר רון ציבלין עם השחקנים באימונים לא רשמיים. בשבת, תקיים הקבוצה משחק אימון מול אתניקוס אכנאס בו ייבחן חיימוביץ'. לרנקה של בן שמעון התחזקה משמעותית בקיץ והשבוע הנחיתה את הקשר הספרדי איגור גבילונדו מבילבאו.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully