וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אזולאי ביקש לא לצאת למחנה, אך התפשר

13.7.2012 / 10:13

סוף דבר: חלוץ מכבי חיפה, שהוזכר כמועמד לעבור לבני יהודה ימריא לאוסטריה ובמקביל ינוהל עימו מו"מ. פלאח לא פוסל חזרה

חלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי, הודיע היום (שישי) לקבוצה כי הוא מסרב לצאת למחנה האימונים באוסטריה. בחיפה אישרו את הידיעה וטענו כי השחקן הסביר שאינו מעוניין לצאת למחנה, בשל פערים כספיים שהתגלו לאחרונה. לאחר משא ומתן נוסף, הוחלט שהוא בכל זאת ייצא לאוסטריה ביום שני, אבל במקביל ינוהל עימו משא ומתן. מי שהצליח לשכנע את אזולאי לצאת עם הקבוצה למחנה הוא המנכ"ל איתמר צ'יזיק, ששוחח עימו לאחר הבקשה שהעלה בפני המנהל אדורם קייסי.

יחד עם זאת, ההערכות הן שסיבה נוספת לבקשתו של אזולאי היא העובדה שלאחרונה הוא הוזכר כמי שעשוי לעזוב את הקבוצה. כזכור, חיפה עשויה להעביר את השחקן לבני יהודה במסגרת עסקת אנדלובו, אך בימים האחרונים נודע כי סוכנו דודו דהאן מנסה להוציא אותו לאירופה במידה ולא יישאר בחיפה. אחת האפשרויות היא שאם יעזוב ולא ישחק בבני יהודה, הוא יעבור לבלגיה או לא.א.ק לרנקה של רן בן שמעון. בשלב זה, השחקן מכחיש כי קיבל פנייה מקפריסין.

בנושא אחר: בני יהודה העבירה אתמול מסר לירוקים לפיו ייתכן ואנדלובו יעבור רק בעוד שבוע, לאחר המשחק הראשון בליגה האירופית. "אנדלובו מתאים לשיטה של ראובן, ולכן הוחלט לנסות להביא אותו. הוא הרבה פחות מבריק מחלוצים אחרים, אבל יודע להחזיק בכדור ולהפעיל את השחקנים שלידו. אם היינו מביאים חלוץ בכיר יותר שלא מתאים לשיטת המשחק, הוא לא היה מצליח לבוא לידי ביטוי. ימים יגידו אם הבחירה נכונה", התייחס גורם בחיפה לשחקן.

אנדלובו, שעל הסיכום העקרוני שלו עם מכבי חיפה פורסם בוואלה! ספורט, אישר את הפרסום הבוקר כי ייתכן שלא ייצא עם חיפה למחנה כשאמר בראיון בדרום אפריקה: "אני לא יודע מה התגובה של אוהדי חיפה, אבל האוהדים שלנו לא רוצים שאלך. זו הדרך של אוהדים להגיב כאשר הם מאבדים מישהו חשוב בתוך המועדון".

"ידעתי שאגיע למועדון גדול", המשיך החלוץ. "התבקשתי לשחק שני משחקים באירופה ואז אוכל לעזוב". בידיעה נכתב גם כי במכבי חיפה לא מתלהבים מהרעיון משום שרוצים לקחת אותו למחנה באוסטריה.

במקביל להצעה שהגישה לחלוץ דינו אנדלובו, מכבי חיפה ממשיכה במירוץ להחתמת קשר אחורי. נכון לאתמול, לא הושגה התקדמות עם הקשר ניקולאס אולמדו וקובי מויאל עדיין נשאר המועמד הישראלי המועדף. המאמן ראובן עטר רוצה לפתוח את העונה עם ארבעה זרים לפחות ועל פי האימונים נראה כי שיטת המשחק תכלול חלוץ אחד בלבד, עם שני שחקני כנף.

"עדיין לא ניתן ללמוד דבר על ההרכב. עמאשה פצוע, אנדלובו עדיין לא הגיע והקבוצה עוד לא החתימה קשר אחורי. רק אחרי המחנה נוכל לקבל תמונה ברורה יותר לגבי ההרכב". אתמול אמר עטר לשחקנים: "התקדמנו לא מעט מבחינת שיטת המשחק. נמשיך לתרגל אותה גם במחנה. יש לנו יתרון על היריבות משום שהן משחקות באירופה, ואנחנו לא".

אמש חילק המאמן את הקבוצה לשתי קבוצות. באחת מהן נכללו הבלמים אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי, ובשניה המגנים אייל משומר וטאלב טואטחה. אייל גולסה תורגל בקבוצה הראשונה עם תמיר כהן, אבל כבר עתה ברור שאתה משבצת הקשר האחורי יתפוס הזר שיגיע. אלון תורג'מן וגולסה כבשו שערים נאים לקבוצה המנצחת, חן עזרא צימק. תורג'מן אמור להמריא למחנה האימון עם חיפה, למרות שעדיין לא עבר סופית. הקבוצה שוקלת לרכוש את כרטיסו מטוברוק ואתמול במהלך הפגישה, נמסרו לה הנתונים הסטטיסטיים שלו מהשנתיים האחרונות, שכוללים 13 שערים.

ביממה האחרונה נעשה ניסיון לפשר בין סארי פלאח להנהלת מכבי חיפה. ככל הידוע, לראובן עטר אין התנגדות להחזיר את השחקן לקבוצה, אבל הוא מחכה להחלטה של שחר בעניין ולא יפעל בניגוד לדעה הרווחת במועדון. עטר מעדיף שהנושא יטופל בפן המשמעתי, ורק אז יקבל החלטה לגבי השחקן. פלאח השוהה בישראל, הבהיר למקורביו שלא יסכים לשחק בקבוצה אם יופעל נגדו העונש שהטיל עליו המועדון, קנס בגובה 25 אלף שקל.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully