וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל עכו הביסה 0:3 את עירוני רמת השרון

12.7.2012 / 22:08

ניצחון שני ברציפות לחבורה של הדרי: צמד לגומז, שוואט הוסיף. גוטליב ישוב לאימונים סדירים בראשון. עאמר זידאן צפוי להצטרף

הפועל עכו ממשיכה להתחבר, והיום (חמישי) היא רשמה ניצחון שני ברציפות במשחקי ההכנה שלה. לאחר ה-1:4 על מכבי יבנה, החבורה של שמעון הדרי השיגה 0:3 קליל על עירוני ניר רמת השרון, זאת למרות ששני שחקנים מובילים שאמורים להיות חלק מרכזי העונה בקבוצה, לאונרדו פאסוס ואדי גוטליב, טרם שיחקו.

דייויד גומז, שהגיע מהפועל ראשון לציון, כבש את שני השערים הראשונים ויובל שוואט הוסיף את השלישי בפנדל. עכו פתחה את המשחק עם דודו גורש בשער, מהראן אבו רייא ורועי לוי תופקדו כמגנים, משה מישאלוב ודימקאו פידליס הבלמים, אימורו לוקמן, גיא דיין ושגיב כהן בקישור, ועאמר זידאן ודייויד גומז בהתקפה.

זידאן עצמו, ששייך למכבי חיפה וכבש שני שערים נגד יבנה, השאיר רושם טוב על הצוות המקצועי של הקבוצה, והוא צפוי להצטרף. עוזר מאמן הקבוצה איציק טוויזר אמר לאחר המשחק לוואלה! ספורט: "זה בסך הכל משחק אימון וצריך לקחת אותו בפרופורציות הנכונות. יש לנו עוד הרבה מה לשפר, אבל זה טוב שניצחנו בשביל ההרגשה הטובה".

פאסוס כאמור זכה למנוחה במהלך המשחק אחרי שהוא נחת אתמול והוא צפוי להשתלב בהדרגה באימונים. לגבי גוטליב, בקבוצה אופטימיים שהחל מהשבוע הבא הבלם העכואי יוכל להשתלב באימונים לאחר שנראה שהבעיות מול הצבא נפתרו והוא הועבר לבסיס הקרוב למקום מגוריו. בניגוד לפרסומים אחרים, חשוב להדגיש שחוזהו של גוטליב סגור.

ביום ראשון תתמודד הקבוצה מול בית"ר ירושלים בבית וגן, יום למחרת היא תארח בעכו למשחק אימון נוסף את הפועל חיפה וביום חמישי היא תתמודד נגד בני סכנין, גם כן במשחק שיתקיים בעכו. באותו יום תמריא הקבוצה למחנה האימונים ברומניה, ושם תתמודד עכו מול שלוש קבוצות מהליגה השנייה ברומניה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully