וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מסמכי הבעלות הוגשו להתאחדות

הפועל הגישה לוועדה להעברת זכויות בהתאחדות את המסמכים שמאשרים את הבעלות של רמון. שירזי: "מאמין שבן חיים יצטרף"

הפועל תל אביב העבירה היום (חמישי) להתאחדות לכדורגל את כל המסמכים שדרשה ממנה הוועדה המיוחדת לאישור עסקת העברת הקבוצה לחיים רמון. מהפועל תל אביב נמסר כי יועצה המשפטי, עו"ד עמית פינס, הגיש את כל המסמכים שדרשה ממנה הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, וכעת בקבוצה ממתינים להשלמת התהליך על ידי ההתאחדות. האישור הסופי צפוי להתקבל בתחילת השבוע הבא.

שירזי: "מאמין שבן חיים ישחק אצלנו"

ניצן שירזי התייחס בראיון בגלי צה"ל לבניית הקבוצה, ואמר: "מטבע הדברים מצפים ממני להעמיד קבוצה שתיאבק על כל התארים. זה לא סוד שהמועדון תמיד רוצה לזכות. זה מועדון כמו הגדולות האחרות שמחויב להתמודד על הדברים האלה".

על המשא ומתן עם טל בן חיים, אמר שירזי: "יש לי רצון עז להאמין שבן חיים ישחק אצלנו, אבל עד שהחתימה הרשמית לא נעשתה, אני לוקח מרחב ביטחון. אנחנו רוצים מאוד את טל בן חיים, אבל אנחנו אומרים את הדברים בערבון מוגבל. הסברנו לטל את המציאות, יש משא ומתן שהוא די מורכב. אני מקווה שטל יהיה חלק מהפועל תל אביב, וזה יהיה חיזוק יוצא מן הכלל".

על הקשיים שאיתם הוא מתמודד, הוסיף שירזי: "הפועל תל אביב תעמוד על הרגליים למרות כל הדברים מסביב. אנחנו נמצאים בפיגור ואנחנו לא נהנים מתקציב בלתי מוגבל. אנחנו עושים את הדברים בצורה מבוקרת ולוקחים בחשבון את כל המגבלות, ובכל זאת נצליח להעמיד קבוצה טובה. אנחנו לא מחפשים תירוצים". בהמשך הראיון הכחיש שירזי שברק יצחקי אמור להצטרף: ואמר: "הסוגייה הזו לא רלוונטית כי אנחנו נמצאים במצב של גיבוש תקציב וקבוצה".

כמו כן, היום פרסם המועדון את מחירי המנויים לעונת 2012/13. שערים 4-5 ו-7-8: 1,100 שקלים למבוגר ו-800 לילד/חייל. שערים 2 ו-13: 1,960 שקלים ליחיד, 2,860 לאב ובנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully