וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: פטרו מתלבט, מוסא על סף חתימה

12.7.2012 / 13:23

הקבוצה כבר הגיעה לסיכום כספי עם הבלם המולדבי, אבל אישתו לא מתלהבת להגיע לארץ. המגן צפוי לחתום בקרוב

בעירוני ניר רמת השרון קיוו אתמול (רביעי) כי עד הלילה יחתום הבלם המולדבי ראקו פטרו בקבוצה וכל מה שיוותר להם זה לצרף מגן ימני כדי לסגור את הסגל. בערב התברר מצב הפוך - במועדון הגיעו להבנות כספיות עם קובי מוסא וסגרו את עמדת המגן הימני אך מנגד הבלם החליט לא לחתום בשלב זה והוא רוצה כמה ימים לחשוב בשל חוסר ההתלהבות של אישתו להגיע לארץ. ברמת השרון מפעילים לחץ על השחקן ומנסים לשכנע את אישתו, אך רק בתחילת השבוע הבא תתקבל תשובה סופית מהבלם.

קובי מוסא צפוי לחתום על חוזהו בימים הקרובים ויהיה השחקן השלישי שניסן יחזקאל מביא איתו מראשון לציון אחרי אסי בלדוט ואיתי אלקסלסי. ברמת השרון היו מי שצחקו ואמרו: "שליש מהקבוצה והצוות המקצועי ירדו ליגה בשנה שעברה", אבל מאמינים בבחירות של יחזקאל וביכולת שלו לקחת את הקבוצה למקום טוב בעונה הבאה.

במועדון כעסו מאוד על ההתבטאות אתמול של נאור פסר לפיה ההצעה הכספית לה זכה לא הייתה טובה, ואמרו: "בכלל לא הגענו למשא ומתן ולא היו שום בעיות. הוא שידר שהוא רוצה לשחק אצלנו ואנחנו רצינו אותו. אנחנו לא יודעים מה פתח תקוה אמרו לו, אבל סתם סובבו לו את הראש ובגילו לעשות שינוי ולרדת ללאומית שוב זה יכול לגמור לו את הקריירה בבינוניות אחרי עונה מצויינת בליגת העל. חבל עליו".

עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully