וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אייק דייויס יגיע לאירוע של נבחרת ישראל

12.7.2012 / 10:32

הנבחרת המתכוננת למוק' אליפות העולם, תערוך אירוע התרמה ב-22/7 בניו יורק בנוכחות שחקן המטס, כמו גם המאמן אוסמוס

נבחרת ישראל בבייסבול ממשיכה בהכנותיה ל-WBC, אליפות העולם. על מנת להגיע לטורניר הגדול, שייערך בשנה הבאה, על הנבחרת בכחול-לבן לעבור תחילה בית מוקדמות, בו היא תפגוש את נבחרות ספרד, צרפת ודרום אפריקה, בספטמבר הקרוב בג'ופיטר, פלורידה.

כזכור, חוקי התחרות קובעים כי שחקנים יהודים, גם כאלה שאינם מחזיקים באזרחות ישראלית, יכולים לקחת חלק בנבחרת וכך, מלבד תופס העבר שמונה למאמן הנבחרת בראד אוסמוס, גם שני שחקנים נוספים שכבר פרשו ממשחק פעיל, שון גרין וגייב קפלר, הוזמנו והם ישמשו הן כשחקנים והן כמאמנים. בישראל קיוו לראות גם את כוכבי ה-MLB, אך בראיון שערכנו עם אוסמוס במאי החולף, הוא הודיע כי הקדמת המוקדמות מנובמבר לספטמבר לא תאפשר לשחקנים להגיע, לפחות בשלב המוקדמות, שכן הם יהיו עדיין באמצע העונה.

בינתיים, בנבחרת עמלים על גיוס כספים, על מנת לאפשר את תפעולה והיום (חמישי), נודע כי ב-22 ליולי, יום ראשון הבא, ייערך בניו יורק אירוע התרמה ראשון מסוגו. מי שיטול חלק באירוע יהיה אייק דייויס, שחקנה היהודי והצעיר של ניו יורק מטס. בנבחרת מקווים כי העובדה שדייויס ייקח חלק באירוע, תוביל גם להצטרפותו העתידית למדים הלאומיים והוא מועמד לשחק בבסיס הראשון במידה שהדבר אכן ייצא לפועל.

מלבד דייויס, לאירוע יגיעו גם אוסמוס ולצידו ארט שמסקי, ששיחק ב-MLB בין 1965 ל-1972 ואף אימן את מודיעין מיריקאל בעונה היחידה של ליגת הבייסבול הישראלית ב-2007. באירוע יופיע גם הזמר הישראלי דייויד ברוזה והתיכנון בנבחרת ישראל הוא לקיים אירועי התרמה נוספים בסגנון ולמשוך אליהם עוד שחקנים יהודים מהליגה המקצוענית.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully