וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: התלבטות בין סבן, מוסא וליאור ראובן

11.7.2012 / 18:09

לאחר שנאור פסר החליט לחזור למכבי פ"ת, הקבוצה של ניסן יחזקאל צפויה לסגור עם מגן ימני חלופי בקרוב. פטרו ראקו נחת

בעירוני רמת השרון התאכזבו מאוד לשמוע היום (רביעי) כי נאור פסר החליט לחזור לקבוצת נעוריו מכבי פתח תקוה בליגה הלאומית על אף שחיכו לו קרוב לחודשיים על מנת שישיג שחרור. כעת יחפשו במועדון אופציות אחרות בעמדת המגן הימני כאשר המועמדים הבולטים הם קלמי סבן, ליאור ראובן וקובי מוסא. עם זאת, ברמת השרון לא ישלמו יותר מ-100 אלף דולר ברוטו, ולכן נראה שבשלב הזה מועמדותו של סבן עלולה לרדת מהפרק.

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, נחת היום בארץ בלם נבחרת מולדובה פטרו ראקו בן ה-24. ראקו, שיכול לשחק גם כקשר אחורי, החל את הקריירה בזימברו קישינייב, לאחר מכן עבר לנורשפינג השבדית, שיחק כמה חודשים בליגה הפינית ובחצי העונה האחרונה השתייך לקבוצת יוארינג מהליגה השנייה בדנמרק. הוא הופיע 11 פעמים במדי נבחרת מולדובה. כל התנאים הכספיים עם ראקו סגורים ולאחר יומיים התרשמות הוא אמור לחתום על חוזהו.

במידה וראקו יחתום הוא ישלים את מצבת הבלמים יחד עם סביטי ליפנייה ויניב לביא וכל מה שיוותר לקבוצה יהיה צירוף מגן ימני. יש להוסיף כי תקציב המועדון כמעט סגור, ולכן רמת השרון לא תוכל לצרף יותר משחקן נוסף במחיר נמוך מאוד, וזאת במידה והמאמן ניסן יחזקאל יתעקש על כך.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully