וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הנשיונאל ליג ניצח 0:8 באולסטאר

11.7.2012 / 9:58

הקבוצה שאומנה על ידי טוני לה רוסה נהנתה מהומראן של מלקי קבררה, שנבחר ל-MVP וגרפה ניצחון שלישי רצוף עבור החטיבה

בשנתיים האחרונות, ה-NL ניצח את משחק האולסטאר ולאחר מכן, קבוצות החטיבה גם ניצלו את יתרון הביתיות בוורלד סירייס, שמתלווה לניצחון וזכו באליפות. בעונה שעברה הייתה זו סנט לואיס שאירחה את המשחק השביעי מול טקסס ולפני שנתיים, סן פרנסיסקו נהנתה מהעניין, גם כן מול הריינג'רס. הלילה (בין שלישי לרביעי), ה-NL שוב גבר על ה-AL במשחק הכוכבים השנתי, 0:8 מוחץ ואם סן פרנסיסקו תחזור העונה למעמד הגדול של הליגה, היא תצטרך להודות בעיקר לשחקנים שלה עצמה, מלקי קבררה, שגם נבחר ל-MVP, פדרו סנדובל ומאט קיין, שסידרו לחטיבה את יתרון הביתיות.

ג'סטין ורלאנדר, האס של דטרויט, התייצב ראשון על הגבעה, אבל הוא חטף מהר מאוד. תחילה דאבל של ריאן ברון שהכניס את קבררה ומיד לאחר מכן, טריפל של סנדובל על בסיסים מלאים, שקבע 0:4 (הטריפל הראשון על בסיסים מלאים בתולדות האולסטאר). את האינינג חתם דן אוגלה, שהכניס את סנדובל וה-NL זכה ליתרון משמעותי כבר בפתיחה. קיין, שבפתח בצד השני על הגבעה, הראה את הדרך לחבורת המגישים הנהדרת שבאה אחריו, עם שני אינינגים שקטים. באינינג הרביעי הושלם הסיפור, עם סינגל של מאט הולידיי שהכניס את רפאל פורקל ולקינוח הומראן בן שתי ריצות של קבררה, שהיה אורח לרגע בקנזס סיטי בעונה שעברה וזכה לאהבת הקהל.

מי עוד נהנה מהמשחק בקנזס סיטי? המאמן המנצח שחגג קאמבק חד פעמי, טוני לה רוסה, זוכה הוורלד סירייס האחרון. צ'יפר ג'ונס הצליח להשיג סינגל בחבטת הפרידה שלו ממשחקי האולסטאר. ברייס הארפר, שלמרות פאשלה אחת בכדור שהלך לאיבוד באוויר, הפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק באולסטאר ואפילו עלה לבסיס אחרי הולכה וגם מייק טראוט מהצד המפסיד, שזכה לחבטה (אחת משש היחידות של ה-AL) והולכה בהופעה ראשונה ובוודאי שלא אחרונה במעמד.

* אירועי האולסטאר נפתחו כבר אמש, כאשר פרינס פילדר מדטרויט זכה בתחרות ההומראן דרבי השנתית עם ניצחון 7:12 בגמר על חוזה באוטיסטה מטורונטו. בחצי הגמר נפלו מארק טרמבו וקרלוס בלטראן. פילדר חבט בסך הכל ל-28 הומראנים בשלושת סיבובי התחרות. אגב, בתחרות המקבילה לסלבריטאים, זכה רוב גרונקובסקי, טייט אנד ניו אינגלנד פטריוטס.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully