וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברתו של טל בן חיים להפועל ת"א תקועה

פערים משמעותיים בין האדומים למכבי פתח תקוה מונעים כרגע את העברת החלוץ לאדומים. קשר אחורי אנגלי ייבחן

האם מעברו של טל בן חיים להפועל תל אביב הולך ומתקרב? לא בטוח. בעסקה שנרקמה בימים האחרונים, היה צפוי בן חיים לחתום על חוזה לעונה נוספת בפתח תקווה, ולאחר מכן לעבור בהשאלה לשנתיים לאדומים, כשבינתיים ינסה עמוס לוזון ינסה למכור את החלוץ לאירופה. עם זאת, כרגע נראה שהעסקה תקועה, בעיקר עקב פערים גדולים בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה. חשוב לציין כי החלוץ עצמו מעוניין לעבור לאירופה כבר עכשיו, אך העובדה כי רוב המועדונים הבינוניים באירופה סובלים מבעיות כלכליות קשות ובשלב הזה אין קבוצות שמכונות לשלם מאות אלפי דולרים ואף יותר עבור שחקנים ישראליים.

בשל כך, נראה שבן חיים יישאר בארץ, כפי שקורה כרגע עם לא מעט שחקנים ישראליים אחרים כדוגמת אביחי ידין וטוטו תמוז. בימים הקרובים אמורים להיערך שיחות נוספות בין הצדדים במטרה לסגור את מעברו של בן חיים להפועל וייתכן שאם תושג התקדמות, החתימה תגיע כבר ביומיים הקרובים.

עוד בהפועל תל אביב, נראה שהשוער בוריס קליימן מאוכזב מאוד לאחר שהובטח לו המקום כשוער ראשון העונה בקבוצה על ידי ניצן שירזי, אך בימים האחרונים שירזי שינה את דעתו. קליימן מנסה למצוא קבוצה שתקלוט אותו כשוער הראשון כשגם מקורביו התאכזבו לשמוע על החלטת המאמן. "לא מספיק שיש כישרון ישראלי על הספסל ולא נותנים לו לשחק, אבל לשלם לאדל שכר של שני מיליון שקל בעונה כשבעונה הבאה הוא יעזוב, איפה ההגיון בזה?".

קשר ג'יאנלאנג מהליגה הסינגפורית רהימה עובד, אמור לנחות מחר בארץ ולהתחיל להיבחן במדי הפועל תל אביב. הקשר האחורי בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של ארסנל, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת. בעונה שעברה כאמור, הוא שיחק בסינגפור שם רשם 12 הופעות והוא אף יכול לשחק גם כמגן ימני. הקשר ינסה להרשים את הצוות המקצועי של הפועל ולחתום על חוזה בקבוצה לעונה הבאה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully