וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו חתם בהפועל ירושלים

11.7.2012 / 14:05

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הגארד הוותיק חוזר לקדנציה שלישית במלחה: "תמיד הרגשתי חיבור מדהים עם המועדון"

זה היה באוויר בשבוע האחרון, והיום (רביעי) זה הפך לרשמי: מאיר טפירו חוזר להפועל ירושלים, לאחר שחתם במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. עבור טפירו מדובר בקדנציה שלישית במועדון איתו הוא מזוהה יותר מכל, ונראה שבצל פרשת גומא אגייאר וחוסר הודאות לקראת העונה הבאה, הרי שמדובר בצעד משמעותי עבור קבוצתו של שרון דרוקר אל עבר סגל חזק לעונה הבאה. על סיכומו של טפירו בירושלים פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. כמו כן, בקבוצה מעוניינים באבי בן שימול.

"מרגש אותי מאוד לחזור להפועל ירושלים, שיחקתי במועדון בשתי קדנציות קודמות ותמיד הרגשתי חיבור מדהים עם העיר ועם אנשי המועדון וכמובן האוהדים", אמר טפירו לאתר הרשמי של המועדון. "אני שמח מאוד בימים האלה, שמח על האפשרות להיות חלק ממלחה, חלק מהעוצמה הזאת של מועדון גדול, גם אם בשנים האחרונות לא הכל הלך חלק פה".

"היו לי שנתיים מדהימות באשדוד ואני רוצה להודות להם על כל רגע", הוסיף הרכז הוותיק. "עכשיו אני מוכן לתת את כל כולי לירושלים. אני אוהב את העיר, אוהב את מה שהיא מייצגת ואת האהבה שיש פה לכדורסל. אני מבקש מכולם לתת כתף, להיות ביחד, לעזור בכדי להביא שמחה והצלחה למועדון ולעיר. היו לי שיחות טובות מאוד עם שרון דרוקר ועם אנשי המועדון, אני מרגיש שכולם מכוונים את כל מרצם כדי להצליח יחד עם הרבה הנאה ונשמה".

טפירו בן ה-37 (1.92 מ'), שיחק במדי הפועל ירושלים החל מעונת 2000/01 עד לעונת 2002/03 ולאחר עונה בבני השרון ועונה נוספת בנאנסי הצרפתית, הוא חזר לירושלים ב-2005, הגיע עימה לחצי גמר גביע יול"ב ואף זכה איתה בגביע ב-2006/07. בסיום אותה עונה, בה יצא בחמש עבירות במשחק המפורסם בגמר הפיינל פור מול מכבי תל אביב, הוא עבר שוב לבני השרון ומשם נדד למכבי ראשון לציון ולמכבי אשדוד, בה שיחק בשנתיים האחרונות, כשבעונה החולפת הוא מוביל אותה לגמר הפיינל פור הישראלי. בעונה שעברה רשם טפירו 9.6 נקודות, 7.2 אסיסטים ו-4.9 ריבאונדים למשחק בליגה.

בתוך כך, בירושלים ממשיכים לבחון מועמדים לעמדת המנכ"ל. כזכור, בקבוצה הקימו ועדת איתור, בה חברים אלי גונן, קובי נבון וליאור חורב, כשאהרון פוגל עוזר גם הוא בנושא במטרה למנות מנכ"ל במקומו של דני קליין. כפי שנחשף בלעדית בוואלה! ספורט, המועמדים לתפקיד המנכ"ל הם גיא הראל, אמיר הוכפלד, ששימש בעבר כמפיק בטלוויזיה, ורוני שטייניץ, כששטייניץ נחשב למועמד מוביל. הוועדה צפויה להגיש את מסקנותיה בישיבת הדירקטוריון שתתקיים היום.


כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully