וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל עכו הביסה 1:4 את מכבי יבנה

9.7.2012 / 19:18

ניסוי כלים ראשון מוצלח להדרי, שקבוצתו הביסה את היריבה מהלאומית. עאמר זידאן הנבחן כבש צמד, שוואט ואפללו השלימו

הפועל עכו סיימה הערב (שני) ניסוי כלים מוצלח ראשון תחת הדרכתו של שמעון הדרי, כאשר הקבוצה פגשה למשחק אימון את מכבי יבנה מהליגה הלאומית, והביסה אותה 1:4. במחצית הראשונה לא הובקעו שערים, אבל במחצית השנייה עאמר זידאן, הנבחן ששייך למכבי חיפה, הבקיע צמד, ויחד עם שערים של יובל שוואט, שהגיע מעירוני אום אל פאחם ודוד אפללו, שחקן קבוצת הנוער, הוכרע המשחק. עמרי שקל צימק עבור יבנה.

עכו פתחה עם דודו גורש בשער, מהראן אבו רייא ורועי לוי תופקדו כמגנים, משה מישאלוב ודימקאו פידליס הבלמים, בקישור שובצו אימורו לוקמן, אמייה טגה, יובל שבתאי ונבוישה מרינקוביץ', והחלוצים היו אלנתן סלמי ודייויד גומז.

אדי גוטליב, שערך אימונים חלקיים מאז תחילת האימונים, נעדר בגלל היותו בנבחרת הצעירה. כמוהו גם הרכש לאונרדו פאסוס לא שיחק, והוא צפוי לנחות היום בארץ ולקיים אימון ראשון עם הפועל עכו מחר.

עכו תמשיך במשחקי האימון עד סוף השבוע הבא אז היא תמריא לרומניה למחנה אימונים. עד אז היא תפגוש את עירוני ניר רמת השרון, בית"ר ירושלים, הפועל חיפה ובני סכנין. במהלך הימים הקרובים ימשיך הדרי לבחון את השחקנים הנבחנים זידאן, הייתם חלבי והבלם דין מימוני, כשבשבוע הבא צפויה להתקבל ההחלטה לגביהם. בלי קשר, במועדון מעוניינים לצרף עוד שני חלוצים לסגל.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully