וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין מאיים שלא להתייצב לאימונים

הקשר שיגר מכתב למועדון, ובו הוא דורש כי הקנס שהוטל עליו (44 אלף שקל) יבוטל. האדומים פנו לטל בן חיים, שמסרב כרגע

קובי אליהו

קשר הפועל תל אביב אביחי ידין מבוקש בספרד. ידין מחזיק בהצעות מקבוצות מרכז טבלה בלה ליגה וייתכן ויעבור לשם ללא תמורה, בעקבות קנס על סך 44 אלף שקל שנוקה ממשכרותו, ולטענתו לא חוקי ומהווה הפרת חוזה. לוואלה! ספורט נודע שנציגים של קבוצות ספרדיות אשר עקבו אחרי הקשר במשחק של נבחרת ישראל מול נבחרת גרמניה לפני למעלה מחודש מנהלים משא ומתן עם סוכנו של הקשר רונן קצב, אך כרגע לא מוכנות לשלם את סעיף היציאה בחוזהו של ידין (כמיליון דולר), ולכן הקשר עדיין נשאר בהפועל תל אביב.

עם קשר או בלי קשר לכך, עורך דינו של ידין רועי רוזן שלח היום מכתב למועדון האדום בו הוא דורש שהסכום בו נקנס ידין (כאמור, 44 אלף שקל) יוחזר לו לאלתר, שכן על פי המכתב מדובר בהפרת חוזה, ואם לא יוחזר לקשר הסכום הנקוב, לא יתייצב ידין לאימוני הקבוצה ויראה בזאת רשות לנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות. המכתב נשלח גם לארגון השחקנים ולבקרה לתקציבים.

בתוך כך נודע כי חלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים נמצא במו"מ עם הפועל תל אביב, אך נראה כי למרות הניסיונות של האדומים לצרפו השחקן נוטה לא לחתום בקבוצה. בהפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה כבר הסדירו ביניהן את עלויות השאלת החלוץ, אך בן חיים מסרב כרגע לחתום על החוזה שהוצע לו ונאמד בכ-150 אלף דולר לעונה ובכלל בסביבתו דוחים את האפשרות שהוא יצטרף למחזיקת הגביע מכיוון שקודם כל ינסה בן חיים למצות את האופציה האירופית. אם זו לא תצלח, אז יחשוב על מעבר לקבוצה בארץ כשהפועל תל אביב אינה המועמדת היחידה לקלוט אותו.

מעבר לכך, מנהל הקבוצה לשעבר, מורדי דדון, קיבל היום את הבשורה שהוא חוזר למועדון לתפקידו הישן. דדון יחליף את המנהל הקיים יעקב הילל שעתידו במועדון לא ברור. "אני שמח ומאושר לחזור למועדון היקר לליבי", אמר היום דדון. "נשים עכשיו את השמחה בצד כי יש לנו הרבה עבודה בכדי להעמיד קבוצה חזקה לעונה הבאה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully