וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוחרים מגמות

פיטסבורג (2:13 על סן פרנסיסקו) והיאנקיז (3:7 בבוסטון) המשיכו במגמת העלייה בערב האחרון לפני פגרת האולסטאר

חצי עונת בייסבול מאחורינו והלילה (בין ראשון לשני), נערך ערב המשחקים האחרון לפני פגרת האולסטאר. הערב הזה גם סימל את רוב המגמות שנוצרו בחצי הראשון של העונה ובראשן, הדהירה קדימה של היאנקיז וההפתעה שנקראת פיטסבורג פייראטס.

הפסים נעזרו בשישה ועשרה של איבן נובה, שקצר ניצחון עשירי העונה וגברו 3:7 על בוסטון, כשהם לוקחים שלושה מתוך ארבעה משחקים בפנווי ומתרחקים לחלוטין מהרד סוקס המאכזבים. אנדרו ג'ונס סגר סדרה פנטסטית עם ארבעה הומראנים בשלושה משחקים בזכות אחד נוסף הלילה.

פיטסבורג לא מוותרת על פסגת ה-NL מרכז והיא פירקה 2:13 את סן פרנסיסקו, כדי לצאת לפגרה עם מאזן נהדר של 37:48. בשנה שעברה הפייראטס התפרקו אחרי האולסטאר, מעניין לראות מה יהיה איתם השנה. אנדרו מקאצ'ן המשיך לככב עם צמד הומראנים, אי ג'יי בארנט היה חד וניצח בפעם העשירית העונה, טים לינסקאם מנגד, חטף הפסד עשירי העונה (!), עם תצוגה חלשה של שלושה ושליש ושש ריצות חובה. האס של הג'איינטס שוב דועך.

טמפה ביי שמה שלוש ריצות בתשיעי על הראש של כריס פרז האמין לרוב וניצחה 6:7 בקליבלנד. דלמון יאנג חבט להומראן במשחק רביעי רצוף, פרינס פילדר הוסיף אחד משלו ודטרויט גברה 1:7 על קנזס סיטי. אדווין אנקרנסיון ממשיך לרדוף אחרי חברו לקבוצה חוזה באוטיסטה וההומראן ה-23 הוביל את הדרך ל-9:11 של טורונטו על הוויט סוקס. האיינג'לס נהנו מכל הכוכבים שלהם, כשאלברט פחולוס (14), מארק טרמבו (22) ומייק טראוט (12) חבטו להומראנים ב-0:6 על בולטימור ושני שחקנים שיוצאים מאושרים במיוחד לפגרה הם ג'וש רדיק, שדאבל שלו באינינג ה-13 נתן 1:2 לאוקלנד על סיאטל ואיאן קינסלר, שסינגל שלו באינינג ה-13 סידר לטקסס 3:4 על מינסוטה.

טרבור באוור, הרוקי המבטיח של אריזונה, נעזר בארבע הכנסות רצים של פול גולדשמיט וקצר ניצחון בכורה בקריירה, 1:7 על הדודג'רס. סינסינטי רודפת אחרי הפלייאוף וגברה 2:4 על סן דייגו. הית' בל שוב קרס וסנט לואיס שמה שלוש ריצות בתשיעי וניצחה 4:5 את מיאמי. שתי ריצות של מילווקי בעשירי סידרו לה 3:5 על יוסטון. הגשה פרועה של טיילר קליפארד בתשיעי גרמה לוושינגטון להפסיד 4:3 לקולורדו. אטלנטה שוב ניצחה את פילדלפיה האומללה, הפעם 3:4 כשבריאן מקאן ודן אוגלה תורמים הומראנים. ריאן דמפסטר המשיך בכושר המטורף וסגר משחק רביעי בלי לחטוף ריצה, כשחמישה אינינגים הספיקו לו להוביל את הקאבס ל-0:7 על המטס. הרצף של דמפסטר עומד על 27 אינינגים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully