וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ערן זהבי יעבור דווקא לאטאלנטה?

8.7.2012 / 23:53

הקבוצה מברגמו התעניינה בקשר, פאלרמו מוכנה לעסקה רק בתמורה לאסקיאל סקלוטו. אופציית המעבר לקייבו מתרחקת

שמו של ערן זהבי ממשיך לעלות בהקשר לעסקאות חליפין באיטליה. אחרי המועמדות לקייבו, מפרסמת היום (ראשון) התקשורת בסיציליה כי גם אטאלנטה רוצה את הקשר הישראלי, כאשר פאלרמו מתכוונת לדרוש תמורתו את אסקיאל סקלוטו. על פי הדיווחים, זהבי לא ישוחרר לקבוצה מברגמו אלא אם זו תסכים לכלול בעסקה את סקלוטו בן ה-23. אטאלנטה, אותה מאמן סטפנו קולאנטונו, סיימה אשתקד במקום ה-12 בסרייה A.

כזכור, בשבועות האחרונים חוזר הקשר הישראלי על ידי קייבו כחלק ממגעים להעברת מייקל בראדלי לסיציליה. אלא שהעסקה נתקלה בקשיים ובפאלרמו גם סירבו בכל תוקף לתת לקייבו אחוזים מכרטיסו של הישראלי והתעקשו על עסקת השאלה בלבד, כאשר בשלב זה הקשר האמריקאי נראה קרוב יותר לרומא.

ביום חמישי אישר גוליילמו מיצ'יקה מהנהלת המועדון כי יש לא מעט התעניינות בזהבי, אך העריך כי רוב הסיכויים שהשחקן יישאר בסופו של דבר במועדון בו הוא חתום לארבע שנים נוספות. למרות זאת, לא מן הנמנע כי זהבי אכן יושאל עם או בלי קשר לעסקת חליפין עם קבוצה אחרת. פאלרמו, עם זהבי, תחל מחר (שני) באימוניה לקראת עונת 2012/13.

ראוי להזכיר כי השחקן עצמו פנה לקראת סיום העונה לנשיא מאוריציו זמפאריני וביקש ממנו לצאת לשנת השאלה כדי שיוכל לשחק בקביעות. זמפאריני מעריך מאוד את הישראלי ומאמין בפוטנציאל שלו ולפיכך התבטא בעבר כי ישקול להשאילו.

זהבי יחגוג בסוף החודש את יום הולדתו ה-25. אשתקד, בעונת הבכורה של באיטליה, רשם 20 הופעות במדי פאלרמו בהן כבש שני שערים ובישל שלושה. במהלך העונה סבל מפציעה שהשביתה אותו במשך חודשיים ואחרי שחזר נדחק לקצה הספסל על ידי המאמן בורטולו מוטי, שלא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully