וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם אוהדי בית"ר ירושלים על סף יציאה לדרך

8.7.2012 / 19:24

נציגו של גאידמק אישר לאוהדים לקבל אחוזי בעלות לפי הכסף שיגייסו, קורנפיין: "תומך ביוזמה". 1:3 לבית"ר על מכבי הרצליה

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכה לקדם את מיזם גיוס הכספים שיזכו אותה באחוזי בעלות במועדון. היום (ראשון) הוסר למעשה המכשול האחרון בפני העמותה כאשר עורך דינו של ארקדי גאידמק ישראל שלו נתן אחר הצהריים את ברכתו למהלך במכתב חתום.

כעת, משהוסרו המכשולים שעצרו את המיזם בפעם הקודמת, חברי העמותה עובדים במרץ על השקת העמותה מחדש כבר בימים הקרובים על מנת להוציאו לפועל כבר בתחילת השבוע הבא בצורה מסודרת. חברי העמותה מתכננים מספר הפתעות לפני יציאת המיזם לפועל ומאמינים שהפעם הוא יכול להגיע למקומות רחוקים בהרבה מהפעם הקודמת כתוצאה מהנסיון שצברו, השינויים שעשו והלקח שנלמד.

גם יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין הנמצא בארצות הברית לצורך גיוס כספים בירך על ההתקדמות, ואמר בתגובה: "שמחתי מאוד לשמוע על האישור שנתן עורך הדין ישראל שלו. אני תומך מאוד ביוזמה ומקווה שהעמותה תגייס סכום גבוה שיאפשר לה אחוזי בעלות גבוהים בהתאם".

בינתיים, הערב ערכה בית"ר ירושלים משחק אימון נגד מכבי הרצליה במתחם האימונים בבית וגן, וניצחה 1:3. כ-150 צופים הגיעו לצפות במשחק כאשר בית"ר שיחקה ללא אלי דסה, ברק משה וחן עזריאל. הקשר שלומי אזולאי נבחן על ידי אלי כהן במהלך המשחק. ערן לוי הבקיע צמד ושער נוסף של דן איינבינדר קבעו את התוצאה, אחרי שבית"ר פיגרה 1:0 משער של ליאור בן ארוס.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully