וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת הפועל פתח תקוה לאבי ללוז סוכמה עקרונית

8.7.2012 / 16:21

כפי שנחשף בוואלה! ספורט, הקבוצה תימכר לאיש העסקים. ציון דלל ישמש כספונסר. צפריר הודיע: "נתבסס על תקציב שפוי"

מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר, המפרק ליאור דגן והרוכשים המיועדים אבי ללוז וציון דלל, שעל המכירה הצפויה של הקבוצה לידיהם פורסם בוואלה! ספורט, הגיעו היום (ראשון) לפגישה בוועדת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל. על פי הפגישה, מסירת הקבוצה לרוכשים החדשים אמורה להיות מאושרת תוך ימים ספורים. כמו דלל, גל חצור ששימש בעבר כספונסר ימשיך בתפקידו ויסייע למועדון.

הפועל פתח תקוה הודיעה לאחר הפגישה כי הקבוצה תירכש תמורת 700 אלף שקל, במתווה הבא: ללוז, העוסק בהשקעות נדל"ן, יחזיק במאה אחוז מהמניות של הקבוצה, בעוד שדלל ישמש כערב, ספונסר ויישב בוועד המנהל שיקום. יש לציין שבית המשפט טרם אישר את העברת הקבוצה וההערכה היא שבתוך יומיים יינתן אישור כזה. בימים הקרובים תוגש בקשה רשמית להעברת הזכויות להתאחדות לכדורגל ורק אז תאושר ההעברה.

בפגישה נכח גם עו"ד צפריר בן זאב, שימונה לתפקיד היועץ המשפטי של המועדון. "בן זאב יקים את העמותה שתרכוש את הקבוצה באופן סופי", אמר אפי צפריר בתום הפגישה. "בעונה הקרובה הקבוצה תתבסס על שחקני בית, נלך על תקציב שפוי וראוי ונשאיר את יניב לוזון, אייל שן ודומיניק וואסי". גם השוער שניר דורי והחלוץ ארמון בן נעים אמורים להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully