וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אדריאן פיטרסון נעצר בטקסס

8.7.2012 / 10:35

כוכב מינסוטה התבקש לעזוב מועדון לילה, סירב ונאבק ב-3 שוטרים שניסו לאזוק אותו. הוא שוחרר בערבות וישפט בשישי

הפגרה לא מיטיבה בדרך כלל עם שחקני הפוטבול המשועממים, אבל כוכב בסדר גודל כזה לא הסתבך ככה כבר הרבה מאוד זמן. אדריאן פיטרסון, הרץ האחורי של מינסוטה וויקינגס, נעצר הלילה (בין שבת לראשון) ביוסטון, טקסס, לאחר מאבק עם שוטרים מקומיים.

הכל החל כשפיטרסון, המחלים מפציעה קשה שהשביתה אותו מאמצע העונה שעברה, בילה עם מספר חברים במועדון לילה במדינת הולדתו. שוטר שלא היה בתפקיד ועבד באותן שעות כשומר במועדון, ניגש לשחקן ולחבריו והודיע להם כי המועדון נסגר ועליהם לעזוב. השוטר, שציין את תפקידו בפני הקבוצה, הלך לדרכו ועבר בין שאר אורחי המקום, לפני שחזר לפיטרסון והודיע שוב כי עליו לעזוב את המקום.

על פי הדיווח, השחקן הסתובב לעבר השוטר, אמר לו ששמע אותו בפעם הראשונה והוסיף דחיפה בכתף, שגרמה לשוטר למעוד. השוטר הודיע לפיטרסון שהוא עצור וביקש ממנו לשים את הידיים מאחורי הגב, אלא שפיטרסון החל להשתולל ולצעוק, עד ששוטר נוסף שלא היה בתפקיד הגיע לעזרה.

השחקן לא ויתר ונאבק בשניהם ורק כאשר שוטר שלישי הצטרף, הם הצליחו לכבול את פיטרסון באזיקים ולקחת אותו לבית הסוהר של יוסטון. השחקן טען שיש לו קשיי נשימה ונבדק על ידי רופא שהודיע שהוא בסדר גמור. לבסוף, שוחרר פיטרסון תמורת ערבות של 1,000 דולר והוא יתייצב בבית המשפט ביום שישי הקרוב.

דובר הוויקינגס מסר בתגובה לאירועים: "שמענו על המקרה ואנחנו אוגרים מידע נוסף". כאמור, העונה החולפת לא האירה פנים לשחקן, שרשם לראשונה בקריירה פחות מ-1,200 יארד בריצה בשל הפציעה.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully