וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: התמתנות במדד הדו ג'ונס

8.7.2012 / 8:23

צמד הומרים של אנדרו ג'ונס העניק ליאנקיז עוד ניצחון על בוסטון, 1:6, אבל הרד סוקס גמלו עם 5:9. ניצחון נאה לפיטסבורג

לא פשוט לבוסטון רד סוקס העונה, ואנדרו ג'ונס וניו יורק יאנקיז הופכים את העסק להרבה פחות נעים. לאחר שביום שישי הפסים ניצחו בסיוע חמש ריצות באינינג הראשון, השבת הם רשמו ארבע ריצות על פרנקלין מוראלס, כשהם משייטים לניצחון קל, 1:6. אנדרו ג'ונס היה חד עם שני הומרים, ניק סווישר וג'ייסון ניקס רשמו הומרים משלהם, פרדי גארסיה ניצח עם שישה אינינגים ושני שליש וחמישה סטרייקאאוטים.

מאוחר יותר הושלם הדאבל הדר והיאנקיז שוב פתחו בסערה עם הומר של מארק טשיירה ויתרון 0:3, אלא שהפעם ידעו הגרביים להתעלות והפכו את הפיגור לניצחון 5:9 בסיוע ארבע חבטות של פדרו סיריאקו. טמפה ביי ספגה מקליבלנד הפסד 7:3, בסיוע שישה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של אובלדו חימנז.

שיקגו וייט סוקס נזקקה להופעה יפה של ג'ון דאנקס, שרשם שבעה אינינגים ושני שליש ב-0:2 על טורונטו. הניצחון הושג הודות להומר של קווין יוקיליס, שפורח מאז הגיע לעיר הרוחות. דטרויט הזיעה קשות באינינג התשיעי מול קנזס סיטי, עד שחוזה ולוורדה סגר את הדלת בניצחון 7:8. דאג פיסטר ניצח, הומר מספר 14 לפרינס פילדר. בקנזס סיטי, מייק מוסטאקאס הלוהט עם הומר מספר 15.

ג'רד וויבר הכיש חמישה חובטים של בולטימור בשמונה אינינגים של עבודה, לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה 0:3. טקסס, שנמצאת בתקופה של משבר, גברה על מינסוטה 3:4 בזכות חבטה של נלסון קרוז באינינג העשירי. סיאטל עברה באוקלנד את האייז 1:7.

ב-NL, ג'יימס מקדונלד מפיטסבורג ממשיך לתת עונת פריצה. מקדונלד נתן הצגה של שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים, וניצח את ריאן ווגלסונג וסן פרנסיסקו 1:3. בשלב זה, כשיש לו תשעה ניצחונות ו-ERA של 2.37, הוא מועמד ראוי לסיי יאנג, כשהפייראטס שוב קורצים, כמו לפני האולסטאר שעבר, להופעה ראשונה בפלייאוף אחרי שני עשורים.

וושינגטון גברה על קולורדו 1:4, עוד הופעה טובה לג'יו גונזאלס, שרשם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים בניצחון מספר 12 שלו העונה. דילון ג'י מניו יורק מטס היה חד מול שיקגו קאבס, ושמונה וארבעה שלו העניקו לקבוצתו ניצחון 1:3. קייל לוהש הגיש שבעה אינינגים, במהלכם סילק בסטרייקאאוט ארבעה חובטים, סנט לואיס ניצחה את מיאמי 2:3. יוסטון עברה את מילווקי המדשדשת 3:6.

אטלנטה נקלעה לפיגור מול פילדלפיה החלשה, אבל התגברה עליו וניצחה 3:6. הפיליז כבר 12 משחקים מתחת ל-50 אחוז ונראה כי השנה לא יהיה פלייאוף בעיר האחווה. אריזונה גברה על לוס אנג'לס דודג'רס 3:5 עם שבעה ושישה של טרבור קייהיל. סינסינטי יצאה עם ניצחון קשה מסן דייגו, 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully