וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מאנצ'יני הוא זה שיאמן את נבחרת רוסיה?

7.7.2012 / 18:11

על פי דיווחים, מנג'ר מנצ'סטר סיטי חתם על טיוטת החוזה עם נשיא ההתאחדות הקודם, אולם להסכם הזה אין כרגע תוקף

פפ גווארדיולה נשאר כנראה בארצות הברית, פאביו קאפלו עדיין מחכה בקוצר רוח להצעה הכספית הנדיבה, אבל לתקשורת הרוסית יש להיט חדש בבורסת השמות הבוערת של מועמדים לאמן את הנבחרת. היום (שבת) מדווח האתר sports.ru כי רוברטו מאנצ'יני חתם על טיוטת חוזה לאימון הנבחרת למשך שש שנים, עד למונדיאל הביתי ב-2018, זאת על פי מקור אמין, לכאורה, במשרד הספורט הרוסי. על פי הדיווח, הגיע נשיא ההתאחדות סרגיי פורסנקו להבנות עם המנג'ר האיטלקי של מנצ'סטר סיטי במהלך יורו 2012. השכר השנתי של המאמן המיועד אמור היה לעמוד על 7.2 מיליון יורו. לפי ההסכם, מאנצ'יני זכאי לפיצויים בגובה 20 מיליון יורו במידה והחוזה יופר על ההתאחדות הרוסית לפני סיומו. דבר החתימה נותר כרגע בסוד מאחר ומאנצ'יני טרם סיכם את תנאי עזיבתו את מנצ'סטר.

עם זאת, לסיפור הזה יש לא מעט בעיות. ראשית, פורסנקו התפטר בעקבות יורו 2012, ואינו עונה לעיתונאים שמנסים להשיגו בשבועות האחרונים. בהיעדר נשיא חדש, איש לא יודע מי אמור לקבל את ההחלטות הנוגעות לזהות המאמן. שנית, לפי הפרסומים באנגליה הגיע מאנצ'יני לסיכום על הארכת חוזהו במנצ'סטר סיטי לארבע שנים נוספות תמורת 5 מיליון ליש"ט לעונה, מה שיהפוך אותו למנג'ר בעל השכר הגבוה ביותר בפרמיירליג. שלישית, התקשורת הרוסית הפריחה לאחרונה הרבה שמות לאוויר, כך שצריך עדיין לחכות ולראות האם הצעד הבא ייעשה.

בינתיים, לאור ריבוי הספקולציות, הודיעה ההתאחדות הרוסית בבוקר כי תפרסם רשימה מסודרת של מועמדים לתפקיד המאמן ביום שלישי הקרוב. "בעקבות הפרסומים הרבים, ההתאחדות מכריזה באופן רשמי כי לא נחתמו חוזים כלשהם עם מועמדים לתפקיד מאמן הנבחרת. ב-10 ביולי נפרסם באתר הרשמי את רשימת המועמדים, איתם ננהל משא ומתן". ההכחשה לא מנעה, כאמור, את הפרסום הסנסציוני אודות מאנצ'יני. לפי כלי תקשורת מסוימים, גם יואכים לב עשוי לעזוב את נבחרת גרמניה לטובת האתגר הרוסי. את השם מוריניו, משום מה, איש עדיין לא הזכיר.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully