וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רואים כוכבים

רגע לפני פגרת האולסטאר, היאנקיז פתחו את הסדרה בבוסטון עם ניצחון 8:10 בזכות מארק טשיירה. הווארד חזר, פילי הפסידה

הסדרות האחרונות לפני פגרת האולסטאר יצאו לדרך הלילה (בין שישי לשבת) ודומה שאין דרך יותר מהנה לצאת לפגרה מאשר סדרה בת ארבע משחקים בין בוסטון לניו יורק יאנקיז. אם כל שלושת המשחקים הבאים יספקו את הדרמה לה זכינו הלילה, כשהיאנקיז ניצחו 8:10 בפנווי פארק, הרי שצפויה לנו חגיגה. ג'וש בקט והירוקי קורודה פתחו, אבל היו חלשים מאוד והשאירו את ההכרעה למחבטים. כבר באינינג הראשון שתי הקבוצות שמו חמש ריצות על הלוח, אבל אחרי שהרד סוקס נטלו יתרון 6:7 בחמישי, הגיע מהפך של היאנקיז, שנהנו מארבע הכנסות רצים של מארק טשיירה בדרך לניצחון.

עוד ב-AL: הניצחון של היאנקיז גם קבע שהמאזן הטוב בליגה עובר אליהם בלעדית, לאחר שהתקופה הרעה של טקסס נמשכה עם הפסד חמישי ברציפות, 5:1 למינסוטה. ג'ייק פיבי סיפק שבעה ושליש עם שבע הכשות והוויט סוקס ממשיכים לשעוט עם ניצחון 2:4 על טורונטו. דטרויט שבה למאזן חצוי בזכות דרו סמילי, שנתן שישה ועשרה ב-2:4 על קנזס סיטי. טמפה ביי הביסה 3:10 את קליבלנד. הומראנים של מארק טרמבו ומייק טראוט לא עזרו לאיינג'לס, שנוצחו בבית 3:2 על ידי בולטימור. ווקאוף הומראן של שלוש ריצות מצד כריס קרטר נתן לאוקלנד 1:4 על סיאטל ב-11 אינינגים.

ב-NL: מיאמי חוזרת לעצמה אחרי החודש הקשה והיא הכניעה 2:3 את סנט לואיס. מילווקי סידרה ליוסטון הפסד שביעי רצוף, 7:1. ריאן ברון שלח הומראן מספר 24 העונה. יוהאן סנטנה נמשה אחרי ארבעה ושני שליש חלשים, אנתוני ריזו ירה לעוד הומראן והקאבס גברו על המטס 7:8. סן פרנסיסקו קטעה רצף שלש שלושה הפסדים ועצרה מעט את פיטסבורג על הדרך עם 5:6. בריאן מקאן שלח גרנד סלאם באינינג השמיני וסידר לאטלנטה 0:5 על פילדלפיה, שמצידה לפחות קיבלה בחזרה את ריאן הווארד, שעלה לראשונה העונה אחרי פציעה ארוכה. צמד של טיילר קולבין סידר לקולורדו 1:5 על וושינגטון וסטיבן שטרסבורג, שנתן שישה ושישה. ברונסון ארויו הנהדר נתן משחק מלא עם שלוש חבטות בלבד ב-0:5 של סינסינטי על סן דייגו. אריזונה גברה 3:5 על הדודג'רס.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully