וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הביסה 0:3 את VAC ההונגרית במשחק אימון

6.7.2012 / 21:05

בבכורה של טל בנין, הקבוצה שמתכוננת למוקדמות הליגה האירופית נהנתה משערים של סבע, עומר פרץ מוחמד עקל

מכבי נתניה הביסה הערב (שישי) 0:3 את קבוצת VAC במשחקה הראשון במחנה האימונים בהונגריה, שלמעשה היה משחק הבכורה תחת הדרכתו של המאמן טל בנין. מלך שערי ליגת העל אשתקד, אחמד סבע, כבש שער ראשון בדקה החמישית, עומר פרץ הכפיל בדקה ה-41 והמחליף הצעיר מוחמד עקל הוסיף את השלישי בדקה ה-63 והשלים ניצחון על היריבה מהליגה ההונגרית השנייה.

הבלם ההונגרי גאבור קובאץ', שהגיע אתמול למבחנים בנתניה, נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ושיחק 45 דקות. מלבד קובאץ', אמור בנין לבחון במהלך המחנה שני בלמים זרים נוספים שיגיעו בתחילת השבוע. אחד מהשלושה אמור להיות שחקן הרכש האחרון של נתניה הקיץ. גם הקשר הנבחן ארנון טמיר, ששיחק אשתקד בנס ציונה, שיחק 45 דקות במחצית השנייה.

נתניה תקיים בשבוע הבא משחקי אימון נוספים מול קפוסבאר וקצ'קמט מהליגה הבכירה בהונגריה לפני שתשוב ארצה לקראת המשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית ב-19 ביולי. היריבה של נתניה תהיה קופס הפינית או לאנלי הוולשית כאשר הראשונה ניצחה 1:2 במפגש הראשון שהתקיים אמש בפינלנד.

נתניה פתחה בהרכב הבא: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, אורי שטרית, עומר צלישר, קובי דג'אני, עלי חטיב, איתי מנצור, עומר פרץ, אחמד סבע.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully