וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסיבת הפתעות

רגע לפני פגרת האולסטאר, וושינגטון (5:6 על סן פרנסיסקו), פיטסבורג (0:2 על יוסטון) והמטס (5:6 על הפיליז) לא נעצרות

תחזיות כידוע, טובות רק לנייר. בפועל, בטח ובטח שבליגת הבייסבול, קורים לרוב דברים שונים לחלוטין וכך, רגע לפני שהעונה מגיעה לאמצע הדרך, כמה קבוצות מפתיעות במיוחד מוצאות את עצמן בחלק העליון של הטבלה, עם אמונה שהן יכולות להגיע לפלייאוף השנה. ב-NL, אפשר למצוא פיטסבורג ואת ניו יורק מטס. הפייראטס טיפסו הלילה (בין חמישי לשישי) למאזן של עשרה משחקים מעל 50.0 אחוז, אחרי שהשלימו סוויפ של ארבעה משחקים מול יוסטון, עם ניצחון 0:2. ג'ף קרסטנס סיפק שמונה ושמונה. בניו יורק, הגיבור היה דייויד רייט, שהכניס ארבע ריצות, האחרונה שבהן ווקאוף סינגל על הראש של ג'ונתן פפלבון והמטס ניצחו 5:6. לצערם של המטס, הם עדיין רואים את הגב של וושינגטון המדהימה במרחק של 4.5 משחקים, אחרי שהנשיונאלס הפכו פיגור 5:1 בשביעי לניצחון 5:6 על סן פרנסיסקו, כשאדם לה רוש מכניס את ברייס הארפר לווקאוף.

קרלוס לי ערך בכורה במיאמי (עם 2 מ-4) ונהנה מהשתקה של מארק בהרלי, שבשבעה ושני שליש חישמל שמונה והוביל ל-0:4 על מילווקי. אטלנטה הסתדרה עם הקאבס וניצחה 3:7. לאנס לין מסנט לואיס חזר לנצח אחרי שלושה משחקים עקרים ועם שישה ושבעה הוביל ל-2:6 על קולורדו, ניצחון 11 שלו העונה. הדודג'רס של מוותרים על ראשות המערב וגברו 1:4 על אריזונה. סן דייגו נעזרה בסינגל ניצחון של אברת' קבררה וגברה 1:2 על סינסינטי. שבעה ועשרה לאדינסון וולקז מהפאדרס, שבעה ושמונה למאט לאטוס מסינסי.

ב-AL: קווין יוקיליס ממשיך לעשות חיים בשיקגו והומראן שלו סידר לוויט סוקס 1:2 על טקסס. שמונה ושמונה לחוזה קינטנה. הומראן בן שלוש ריצות של פרינס פילדר בשמיני הוביל את דטרויט ל-3:7 על מינסוטה. הרייז ממשיכים לצלול והפסידו 3:1 בקליבלנד. צמד של ג'יי פי ארנסביה לא עזר לטורונטו, שהפסידה 9:6 לקנזס סיטי. האיינג'לס ניצחו 7:9 את בולטימור.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully