וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה הפסידה 3:1 לגנט

תהל אלון

5.7.2012 / 23:40

האלופה הישראלית הובילה במשחק האימון בהולנד משער של אבוחצירא, אבל שלומי ארבייטמן כבש פעמיים. בשבת: בירסחוט

עירוני קרית שמונה ממשיכה בהכנות לקראת תחילת שלב מוקדמות ליגת האלופות והמפגש המסקרן שלה נגד ז'ילינה, והיום (חמישי) היא קיימה משחק אימון ראשון במחנה האימונים בהולנד. הקבוצה של גילי לנדאו פגשה את גנט, קבוצתו של שלומי ארבייטמן, ונכנעה 3:1 אחרי שהובילה 0:1 במחצית.

קרית שמונה הובילה משער של שמעון אבוחצירא, אבל אחרי ההפסקה ארבייטמן איזן ל-1:1, מאמוטו אנדייה ממאלי הכפיל וחלוץ מכבי חיפה לשעבר חתם את הסיפור עם השני שלו במשחק וקבע את תוצאת הסיום. ביום שבת קרית שמונה תעלה למשחק אימון נוסף, כשגם הפעם היא תפגוש שגריר ישראלי, דור מלול, ותשחק נגד בירסחוט.

אצל האלופה הישראלית החלו במכירת המנויים לעונה הקרובה והקבוצה הודיעה על מחירי הכרטיסים למשחק הגומלין מול ז'ילינה שייערך ב-24 ביולי באצטדיון קרית אליעזר. מחיר מנוי מבוגר יעמוד על 400 שקל, ואילו חיילים, נשים וילדים ישלמו 140 שקל. אוהד שירכוש מנוי יקבל כרטיס חינם למשחק מול הסלובקים שאליו מחירי הכרטיסים יעמדו על 40 ו-20 שקלים.

אוהדים יוכלו לרכוש למשחק זה ספציפית כרטיס לבימת הכבוד ב-100 שקל. כרטיס הכולל אירוח וארוחה במתחם האח"מים יעלה 200 שקל. את המנויים ניתן לרכוש בנקודות המכירה בעיר. במועדון מקווים כי השנה ובעיקר בזכות האליפות יצליחו לשבור את שיא המכירה מהעונה הקודמת.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully