וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אלכס טיוס מתקרב, סיכום עקרוני עם קיינר מדלי

5.7.2012 / 13:06

הצהובים ממשיכים במאמציהם להתחזק, וכבר החליפו טיוטות חוזה עם פורוורד אשדוד, שקיבל מעמד של אזרח ישראלי . התקרבות גם עם ניק קיינר מדלי ויותם הלפרין

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים ערכו הצהובים שיחות עם אלכס טיוס ונרשמה התקרבות מגעים בין הצדדיים. טיוס, ששיחק בעונה החולפת במכבי אשדוד, קיבל מעמד של אזרח ישראלי ועשוי לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה, כשבין הצדדים הוחלפו טיוטות חוזה.

טיוס (24, 2.03), יליד טקסס, הוא פורוורד אתלטי בעל יכולות מרשימות מתחת לסל בעיקר בתחום הריבאונד. טיוס החל את לימודיו בפלורידה בעונת 2007/8, ושיתף פעולה בעונת 2009/10 עם נמרוד טישמן, שחקנה של גלבוע/גליל בעונה הבאה. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2008/9 ובשנתיים האחרונות הוא רשם ירידה מסוימת כשבעונתו האחרונה רשם השחקן 9.1 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה היה לאחד השחקנים הבולטים באשדוד כשרשם 13.3 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בממוצע למשחק

קיינר מדלי: הצלחה בספרד, חמישיית העונה ביורוקאפ

כמו כן, האלופה הישראלית קרובה לסיכום עם ניק קיינר מדלי (203, 29), הפורוורד ששיחק בעונה שעברה בוולנסיה הספרדית. כזכור, מכבי איבדה במהלך הקיץ את ריצ'רד הנדריקס ודייויד בלו, וקיינר מדלי צפוי למלא את מקומם בתפקידים 3 או 4. מכבי והשחקן העבירו טיוטות חוזה, הגיעו להבנות ראשוניות, אך השחקן טרם חתם על חוזהו במועדון, שצפוי להיות לשנתיים.

קיינר מדלי, בעל אזרחות אזארית (נחשב לבוסמן), החל את הקריירה במכללת מרילנד, שם השלים ארבע שנים מלאות. לאחר שלא נבחר בדראפט ה-NBA, החל הפורוורד האמריקאי את הפרק האירופאי בקריירה שלו, כששיחק בארטלנד דראגונס הגרמנית במשך עונה אחת.

לאחר מכן, ניסה שוב את מזלו בארצות הברית, כששיחק בליגה הפיתוח של ה-NBA, הדי-ליג, במדי סיוקס פולס סקייפורס. לאחר שנפלט חזרה ליבשת הישנה, הצטרף לגראן קנאריה הספרדית, שם העמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

קיינר מדלי המשיך לשחק בספרד גם לאחר מכן, בסביליה במשך עונה ובאסטודיאנטס במשך שנתיים. בעונת 2010-2011, במדי אסטודיאנטס, נבחר שלוש פעמים לשחקן החודש בליגה הספרדית.

בעונה החולפת השתדרג מדלי כשחתם בולנסיה, בה העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית. קיינר מדלי אף נבחר לחמישיית העונה ביורוקאפ, שם קלע 13.5 נקודות והוריד 6.4 ריבאונדים והעפיל עם ולנסיה לגמר המפעל, בו הפסידה ולנסיה לחימקי מוסקבה.

צפו בביצועיו של ניק קיינר מדלי

התקרבות עם יותם הלפרין

* במקביל, מכבי תל אביב מנסה לקדם את החתמתו של יותם הלפרין. בשבוע שעבר נפגשו הצדדים ונרשמה התקרבות במו"מ, כשבמכבי תל אביב מנסים לעזור ליותם הלפרין לפתור את סוגיית המס. גורם במועדון אף העריך ש"יותם יסכם בסופו של דבר במכבי".

יוגב אוחיון הודיע אתמול רשמית כי לא ימשיך במועדון, כשבקבוצה מביעים קו נחרץ בעניין, טוענים כי לשחקן אין אופציית יציאה ויסרבו לבקשתו להשתחרר. המאבק הממושך צפוי להסתיים בבוררות, שם תתבע מכבי מאוחיון כחצי מיליון דולר. כזכור, טל בורשטיין צפוי להודיע בקרוב על פרישה מכדורסל.

לוואלה! ספורט נודע כי מכבי תל אביב בודקת גם את מועמדותו של קוסטה פרוביץ' הסרבי (בן 27, 2.17), ששוחרר מברצלונה. פרוביץ' העמיד בעונה החולפת בברצלונה ממוצעים של 4.5 נקודות 3.3 ריבאונדים ב-12.7 דקות למשחק. בליגה הספרדית העמיד ממוצע של 5.3 נקודות ו-2.7 ריבאונדים ב-13 דקות למשחק. לשחקן היה חוזה לשנתיים לברצלונה, אבל הקבוצה הודיעה לו השבוע שהוא משוחרר.

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון ביקש רשמית להשתחרר

באיגוד פנו לפיב"א בנוגע לשיתוף אלכס טיוס בנבחרת

מכבי תל אביב: התקדמות במו"מ עם יותם הלפרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully