וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לידה קשה

5.7.2012 / 8:33

שלושה חודשים לתוך העונה, קליף לי מפילדלפיה קצר את ניצחונו הראשון ב-2:9 על המטס. סוויפ לאוקלנד על הרד סוקס

זה ממש לא היה קל, אבל זה קרה לבסוף. שלושה חודשים לתוך עונת הבייסבול, קליף לי מפילדלפיה סופסוף רואה את האות W לצד שמו בדפי הסטטיסטיקות. לי נתן הופעה ענקית של שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים מול ניו יורק מטס, אבל מה שלא הספיק עד עכשיו היה די והותר הפעם, כשהפיליז ניצחו 2:9. הם עשו זאת לאחר שפיגרו 2:0 בזכות הומרים של צ'ייז אטלי וקרלוס רואיז, שהעלו ל-2:3 באינינג השביעי. הפיליז הוסיפו עוד שלוש ריצות בשמיני ושלוש בתשיעי, ליתר ביטחון.

סן פרנסיסקו חשבה שהתגברה על תבוסת יום ג' בוושינגטון ועלתה ליתרון מהיר 0:3 עם מדיסון באמגארנר על הגבעה, אבל לנשיונאלס היו תוכניות אחרות, כשריאן צימרמן, עם הומר ושלוש הכנסות רצים, מייקל מורס, ריק אנקיל וג'ונתן סולאנו עם יריות משלהם העניקו להם ניצחון 4:9. יוסטון גברה על פיטסבורג 4:6.

מיאמי שוב חזרה מפיגור גדול במילווקי - מ-5:1 ל-5:5 באינינג השביעי, ואחר כך השוותה ל-6:6 בתשיעי, עלתה ליתרון בעשירי ובניגוד לדרמה של יום שלישי גם שמרה עליו הפעם עם ניצחון 6:7. ג'סטין רוג'יאנו (שימו עין על הבחור) עם הומר חמישי העונה, לוגאן מוריסון עם העשירי.

אנתוני ריזו הלוהט רשם עוד הומראן, שיקגו קאבס גברה על אטלנטה 1:5. אדם ויינרייט ממשיך להשתפר, וקצר ניצחון שביעי העונה ב-1:4 של סנט לואיס על קולורדו. הוא סיים עם שישה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים. 1:4 ניצחה גם לוס אנג'לס דודג'רס את סינסינטי, שבעה וחמישה לארון הראנג במשחק הזה. סן דייגו גברה בפיניקס על אריזונה 6:8.

ב-AL, דיוויד אורטיז מבוסטון חגג את ההומראן ה-400 שלו בקריירה, אבל את הרד סוקס זה לא ניחם. כמו ביום שלישי, גם הפעם הם הפסידו 3:2 באוקלנד, והאייז השלימו סוויפ של שלושה ניצחונות. אקס-בוסטון ברנדון מוס עם הומר לאייז. מי שהתחמקה מסוויפ היא ניו יורק יאנקיז, שהפכה באינינג השמיני פיגור בטמפה ביי לניצחון 3:4. מארק טשיירה עם הומר מספר 14 שלו העונה.

ההגשה של לוס אנג'לס איינג'לס לא עובדת, בלשון המעטה. ארווין סנטנה חטף שמונה ריצות באינינג ושליש של עבודה בלבד, קליבלנד חגגה עם ניצחון 3:12. כריס טילמן הגיש שמונה אינינגים ושליש משובחים, בהם סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, בולטימור ניצחה בסיאטל 2:4.

ג'סטין ורלאנדר הגיש משחק מלא וסילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, דטרויט ניצחה את מינסוטה 1:5. טורונטו גברה על קנזס סיטי 1:4 וקווין יוקיליס רשם חבטה מנצחת באינינג העשירי והעניק לשיקגו וייט סוקס ניצחון נוסף על טקסס, 4:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully