וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מאור מעוניין לרכוש את מחלקת הנוער של הפועל חיפה

איש העסקים פנה ליואב כץ בטענה לקריסה של מחלקת הנוער של המועדון: "איני יכול לעמוד מנגד. מעוניין לפעול בתיאום עמך"

לאחר שהבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, סירב למכור את הקבוצה לידי קבוצת אנשי עסקים ברשות יוסי מאור או להיכנס עמם לשותפות במועדון, מאור שלח אתמול (שלישי) מכתב נוסף ליואב כץ בו הוא מבקש לרכוש מידיו את מחלקת הנוער של הפועל חיפה. לטענת מאור ומספר אנשים אשר מקורבים לקבוצה, מחלקת הנוער של המועדון נמצאת בקריסה ולכן נשלחה בקשה לרכישה.

"מגיעות אליי פניות רבות הנוגעות למצבה הקשה של מחלקת הנוער והילדים של הקבוצה, ואיני יכול לעמוד מנגד", כתב מאור. "אני מבקש לפעול בתיאום מלא עמך ומקווה שנוכל להניח כל שיקול אחר בצד למען טובת הקבוצה ועתיד שחקניה. עתידה של קבוצתנו טמון בתשתיות שלה, הפיזיות והאנושיות בעיקר, ומטרתי לעזור לכך כדלקמן: אני מוכן לקחת תחת חסותי את מחלקת הנוער של המועדון, על כל קבוצותיה (מגיל ילדים ועד גיל נוער – 11 קבוצות למיטב ידיעתי) – ולדאוג, כלכלית, לכל פעילותה, בתנאי שהמחלקה תתנהל בנפרד מהקבוצה הבוגרת: קרי – ההכנסות וההוצאות של המחלקה יתנהלו בחשבון נפרד, ללא קשר להכנסות והוצאות הקבוצה הבוגרת".

"אינני מבקש דבר בגין כך ואני מוכן להתחייב שכל השחקנים בהם הקבוצה הבוגרת תחפוץ, יעמדו לרשותה כמובן, ללא כל תמורה", הוסיף מאור. "תנאיהם יסוכמו על ידי הקבוצה הבוגרת לפי שיקול דעתה. אני מוכן למשימה בהקדם האפשרי".

תגובת הפועל חיפה למכתב טרם נתקבלה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully