וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניפגש באוקטובר

4.7.2012 / 10:19

במה שעשויה להיות סדרת פלייאוף, הוויט סוקס הביסו 2:19 את טקסס, כולל הומראן ראשון ליוקיליס. פיטסבורג ממשיכה לנצח

שיקגו וויט סוקס עושה עונה מצוינת עד כה והיא גם מובילה את ה-AL מרכז. הלילה (בין שלישי לרביעי), במה שעשויה להיות סדרת פלייאוף בעוד כמה חודשים, היא גם נתנה הצהרת כוונות ברורה ועוצמתית, בדמות ניצחון 2:19 על טקסס. כל החלקים בשיקגו עבדו באופן מושלם, כשקווין יוקיליס פתח את משחק הבית הראשון שלו עם הוויט סוקס בהומראן בכורה בן שתי ריצות והכניס עוד שתיים בהמשך. מיד לאחר מכן, עוד באינינג הראשון, אדם דאן הוסיף הומראן (מספר 25) ואלכס ריוס ירה לאחד ובאינינג החמישי, בו שמו הוויט סוקס על הלוח תשע ריצות, אי ג'יי פיירזינסקי שלח הומראן של שלוש ריצות. מי שחטף וחטף וחטף היה רוי אוסוולט, שבארבעה ושני שליש סיים עם תשע ריצות חובה. יושינורי טאטיאמה, שנכנס להחלף אותו, הסתפק בשליש אינינג עם חמש ריצות חובה, כשבמקביל, כריס סייל מסיים עם שבעה ושליש וריצה בודדת.

עוד ב-AL: ווי וין צ'ן תפר את סיאטל בלי הכרה ושמר על משחק מושלם לאורך שישה ושליש, אבל הבולפן חירב לו את הניצחון, כשהוא מסיים עם שבעה ושליש ותשע הכשות. למזלה של בולטימור, רוברט אנדינו היה במקום והומראן שלו בתשיעי קבע ניצחון 4:5. אלפרדו אסבס עשה את מה שהוא יודע הכי טוב העונה- להפסיד. שני שליש אינינג בתחתית התשיעי הספיקו לו כדי לאפשר שתי ריצות לאוקלנד, שקבעה מהפך וניצחה 2:3 את בוסטון. האמזן של אסבס עומד על 6:0. גם היאנקיז הפסידו, בפעם התשיעית ברציפות במגרש של טמפה ביי, 7:4. טורונטו שמה שש ריצות ברביעי וניצחה 3:6 את קנזס סיטי.

הרגע המרגש של הערב היה במינסוטה, שם העלתה דטרויט להגיש באינינג האחרון את דארין דאונס, שנפצע באופן קשה בראשו במהלך משחק ב-2009. דאונס סגר את האינינג בצורה חלקה, אבל הטייגרס הפסידו 8:6. מייק טראוט ואלברט פוחולס סיפקו הומראנים, אבל קליבלנד יצאה עם 5:9 על האיינג'לס.

ב-NL: במשחק מטורף, שכלל שמונה הומראנים, ניצחה מילווקי 12:13 את מיאמי בעשירי מהומראן בן שתי ריצות של אראמיס רמירז על הראש של הית' בל. הברוורס כבר הובילו 2:9, אבל חוזה רייס עוד העלה את המארלינס ליתרון בפתיחת האינינג העשירי, עם הומראן משלו. גם ריאן ברון השתתף בחגיגה, עם מספר 23 העונה. טים לינסקאם חזר לסורו עם שלושה ושליש בלבד, בהם הרשה שבע ריצות בהפסד של סן פרנסיסקו 9:3 לוושינגטון.

פיטסבורג הדוהרת עלתה לשמונה משחקים מעל מאזן חצוי לראשונה מזה 20 שנה עם 7:8 על יוסטון, כשדרו סאטון מספק את הווקאוף הומראן. צ'יפר ג'ונס הבלתי מתכלה סיים עם חמש מחמש, כשהוא מכניס ארבע ריצות ב-3:10 של אטלנטה על הקאבס. המטס נהנו ממשחק טוב של ג'ונתון ניסה והומראן של דייויד רייט והנחילו לפילדלפיה הפסד שישי רצוף, 1:11. הומראן בן שלוש ריצות של טיילר קולבין סידר לקולורדו 2:3 על סנט לואיס. סן דייגו ניצחה 5:9 את אריזונה והדודג'רס השיגו 1:3 חשוב על סינסינטי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully