וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה לאושרי רואש

4.7.2012 / 10:01

במועדון מאיצים את המגעים לצירוף בלם ושוחחו עם סוכניו, רחמים מנסה לקדם את עסקת נחום. בלם וקשר זרים יגיעו

הפועל באר שבע החליטה להאיץ את המגעים לחיפוש בלם ופנתה לסוכניו של בלם הפועל חיפה, אושרי רואש. הבלם בן ה-24 אינו חתום בקבוצה לעונה הבאה ובהנהלת המועדון מנסים להעביר אותו מתוך החלטה של אלישע לוי לחזק את מרכז ההגנה. במועדון מודעים לעובדה שרואש יעדיף להמשיך בהפועל חיפה אם יחליט להישאר בישראל ויוצע לו שדרוג גדול בחוזה, אבל כרגע המשא ומתן בין הצדדים תקוע.

כרגע, הקבוצה מתבססת על עודד גביש, שסוכניו מנסים לסדר לו קבוצה באירופה, ומנסה להחתים בלם זר מתוך מטרה ששלושה שחקנים בכירים יחסית יתחרו על שני מקומות. אם גביש, שסוכניו מנסים לסדר לו קבוצה באירופה, יעזוב – יצטרף בלם נוסף. עשהאל בן שבת מרמת השרון כבר הוצע למועדון.

הקשר הגאורגי גיורגי ג'אנלידזה (22), הבלם הבוסני בוג'אן מרקוביץ' (26) וחלוץ בית"ר ירושלים מאיר אלקבץ, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, נלקחים בחשבון. ג'אנלידזה כבר ערך את אימון הבכורה שלו וייתכן שיוחתם. בצוות המקצועי מעוניינים לצרף את בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב (24), שעדיין נמצא במגעים עם המועדון.

במקביל, במועדון עדיין מנסים לקדם את עסקת ניר נחום. "זה נכון שאנחנו מאוד רוצים את נחום בקבוצה. הגשנו הצעה ואם זה יסתדר הוא יצטרף אלינו", אמרו אתמול במועדון, שם מאמינים שעד תחילת השבוע תושג פריצת דרך במשא ומתן שתוביל לסיום העסקה.

כפי שפורסם אתמול, קשר הפועל באר שבע ויליאם סוארס שוחח עם המאמן אלישע לוי והבהיר לו כי בכוונתו להישאר בקבוצה. נכון לעכשיו סוארס הוא הזר השני של הקבוצה, שצירפה כבר את אוסטין אג'ידה וניקולאס פלצ'וק, אבל האחרון אינו נחשב כזר. לוי רוצה לצרף עוד שני זרים לפחות.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully