וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "פונה לעזרה לכל אנשי העסקים שסכנין יקרה להם"

ראש עיריית סכנין קרא לסיוע לקבוצה, שנאבקת על חייה. שלומי דורה: "בונים על חדר הלבשה חזק". האוהדים ירו זיקוקים באימון

תחת ערפל כלכלי ואפשרות ריאלית מאוד שהקבוצה לא תוכל לגייס תקציב מינימום לעונה הבאה, פתחה היום (שלישי) בני סכנין באופן רשמי את עונת 2012/13.

למסיבת העיתונאים המסורתית הגיע ראש העיר מאזן גנאים, שהבטיח כי יעשה הכל על מנת שסכנין תוכל לפתוח את העונה הבאה בליגת העל: "לפני שאני ראש העיר, אני האוהד מספר 1 של המועדון ואעשה הכל כדי שהוא ימשיך להתקיים בליגת העל. אני פונה לכל אנשי העסקים שסכנין יקרה להם ומבקש שיגיעו על מנת לעזור לקבוצה. 'סלקום' הייתה לאורך השנים שותפה פעילה למועדון הזה ובזכותה ידענו שנים יפות ואני מקווה שהיא תחזור ותתמוך בקבוצה כפי שעשתה בשנים האחרונות. סכנין מייצגת לא רק את המגזר אלא היא גם בית לדו קיום והיא חשובה לספורט הישראלי. אני מקווה שנוכל גם השנה להעמיד תקציב שיספיק לליגת העל ולקבוצה טובה".

לעומת ראש העיר, היו"ר שאהר חלאיילה, נשמע אופטימי יותר: "אנחנו נעמוד בתקציב. אין שחקן שאנחנו חייבים לו שקל אחד מהעונה שעברה ואני מאמין שגם העונה נעמיד קבוצה טובה, שתגיע אפילו לפלייאוף העליון".

גם המאמן שלומי דורה ניסה לשדר אופטימיות לקראת העונה החדשה: "גם בעונה שעברה כולם הורידו את סכנין ליגה לפני שעוד נפתחה העונה ועשינו עונה מצוינת. אני לא מתכוון להצהיר על מטרות, אבל מה שאפיין אותנו בעונה שעברה היה חדר הלבשה חזק וגם העונה אני בונה על אותם דברים. זו לא קבוצה של כוכבים, אלא קבוצה שמשחקת אחד בשביל השני. עזבו אותנו מספר שחקנים מאוד טובים ובאו במקומם אחרים שאני מאמין שיכולים לעשות עבודה לא פחות טובה. העזיבה של מהראן ראדי קשה לנו וגם של קוסטדין אזורוב, אבל יש לנו עוד זמן עד פתיחת העונה ואנחנו לא נהיה לחוצים מבחירת השחקנים. כל זר שירצה להגיע לפה יצטרך להיבחן ואם נחשוב שהוא מתאים, נצרף אותו. המצב הכלכלי מדאיג, אבל אני מאמין שכמו שבשנה שעברה, בה התכוננו לפתוח את העונה בלאומית, גם העונה נסתדר".

כמה עשרות אוהדים הגיעו לאימון הבכורה, עודדו את השחקנים וירו זיקוקים. הפנים החדשות בסכנין העונה הם: אלכסנדר דוידוב, שמעון הרוש, מוחמד כליבאת ועלי עוסמאן, שהושאל בחזרה ממכבי חיפה.

בני סכנין בוואלה! ספורט

שחקני בני סכנין באימון הפתיחה לעונה. אדריאן הרבשטיין
דורה: "זו לא קבוצה של כוכבים, אלא קבוצה שמשחקת אחד בשביל השני". סכנין פותחת עונה/אדריאן הרבשטיין
שלומי דורה, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
המצב הכלכלי מדאיג, אבל מאמין שנסתדר". דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully