וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ אימון הפועל חיפה, קלינגר: "נהיה קבוצה שכיף לראות"

הפועל חיפה פתחה עונה, האוהדים הפגינו נגד כץ. אבידור ימשיך, גיא צרפתי יצטרף. לאלה: "קרית שמונה הוכיחו שהכל אפשרי"

קובי אליהו

הפועל חיפה פתחה היום (שלישי) באופן רשמי את עונת 2012/13, כאשר ערכה את אימון הפתיחה כמו גם מסיבת עיתונאים בה דיברו בין היתר מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי והמאמן החדש ניר קלינגר. לאחר שבקיץ החולף צירף קלינגר לסגל את מהראן לאלה, פביאן סטולר ודושאן ברקוביץ', מספר שעות לפני פתיחת מסיבת העיתנואים הודיעה הקבוצה כי גם חוזהו של יובל אבידור תוקן, והוא ימשיך במדים האדומים. הקשר הליטאי מרטינס דפקוס בן ה-18 ששייך למכבי חיפה ייבחן בימים הקרובים.

לאחר מכן באימון, האוהדים, כצפוי בליגת העל, פרצו למתחם האימונים, הניפו שלטים נגד הבעלים יואב כץ ופוצצו את האימון, לפני שחודש.

"אני מרגיש מצוין במועדון הזה, מרגיש מצוין עם השחקנים האלה, ובטוח שתהיה לנו עונה מאוד מוצלחת", אמר ניר קלינגר במסיבת העיתונאים. "השאיפות הן להיות קבוצה שכיף לראות, קבוצה מנצחת, אבל להגדיר יעד מסוים יהיה לי יותר קל כשנחזור ממחנה האימון, אחרי שנשחק מספר משחקי ידידות אוכל לשים את האצבע ולהגיד לאן פנינו מועדות".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר (במרכז) לצד המנכ"ל אפרים גבאי ושחקן הרכש, מהראן לאלה. קובי אליהו
הרבה התרגשות. ניר קלינגר, אפרים גבאי ומהראן לאלה/קובי אליהו

קלינגר סיפר על הסגל המתהווה ואמר: יהיו עוד שחקן או שניים שיצטרפו. גיא צרפתי בדרך לפה, הוא עדיין לא יטול חלק באימון, ואני מקווה שהוא יוכל להצטרף אלינו רשמית מחר". על החלק ההתקפי שיכלול את מהראן לאלה ויובל אבידור אמר המאמן: "כשחתמתי, ידעתי את מי אני רוצה לראות בחוד של הקבוצה, ולשמחתי זה קרה. מהראן ויובל היו הכתובת הראשונה שלי, ואני מאוד מרוצה שהצלחנו לצרף אותם. הקבוצה תתבסס על הסגל שהיה כאן בעונה שעברה, תתחזק ב-4-5 שחקנים, לא יותר".

אפרים גבאי הוסיף: "לא אדבר על אליפות ואירופה, אבל אדבר על המקום הגבוה ביותר - מקומות 1-6, 1-7, זו המטרה של הקבוצה ואני מאמין שנעמוד בה. הגיע הזמן להעלות את המועדון הזה למעלה. אני מאחל לכולנו שנה מוצלחת".

מהראן לאלה, שחקן הרכש הנוצץ ביותר של האדומים, אמר: "בשבילי זו סגירת מעגל, אני רוצה להצליח עם הקבוצה. יש פה בסיס טוב. אני רוצה לאחל לכולם המון הצלחה עם הרבה שמחת חיים בעונה הקרובה. מה שהיה בהפועל תל אביב זה היסטוריה. אנחנו מחכים כבר לעלות למגרש, קרית שמונה הראתה בעונה שעברה שאפשר לעשות הכל".

פביאן סטולר: "גם לקרית שמונה לא היו שחקנים גדולים והם עשו דבר יפה, כך שהכל אפשרי אם עובדים קשה ועומדים במטרות". דושאן ברקוביץ' סיפר: "הרבה שחקנים מסרביה סיפרו לי על הקבוצה הזו, אמרו לי שזו קבוצה גדולה".

בשעה 17:30 ייערך אימון הפתיחה, אותו צפיים לפקוד כמה מאות אוהדים.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר (במרכז) מוקף בשחקנים דושאן ברקוביץ' (שמאל), מהראן לאלה, יובל אבידור, פביאן סטולר. קובי אליהו
הרבה פרצופים חדשים. קלינגר עם דושאן ברקוביץ', מהראן לאלה, פביאן סטולר ויובל אבידור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully