וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פעם הייתי

ג'וש רדיק מאוקלנד המשיך את העונה הנהדרת עם הומראן ו-1:6 על האקסית בוסטון. 3:4 לרייז על היאנקיז, עוד הומראן לריזו

שלוש שנים היה שייך ג'וש רדיק לבוסטון, אבל הוא מעולם לא תפס את מקומו באופן קבוע בליינאפ של הקבוצה. לפני תחילת העונה הנוכחית, הוא נשלח לאוקלנד בטרייד שהנחית בעיר השעועית את ריאן סוויני ואנדרו ביילי (שעדיין לא שיחק העונה). רדיק נענה לאתגר החדש והלילה (בין שני לשלישי), הוא אירח בקוליסאום את האקסית. סולו הומראן שלו (מספר 19 שלו העונה) ועוד הכנסת ריצה אחת, בתוספת הומראן בן שלוש ריצות של ברנדון מוס, כל הריצות הללו על הראש של דייסקי מאטסוזקה האיום, שנמשה כבר באינינג השני, סידרו לאוקלנד 1:6 בפתיחת הסדרה. הרוקי של האייז, ג'ארוד פארקר, היה מצוין עם שישה ושני שליש וריצת חובה בודדת.

עוד ב-AL: טמפה ביי ניצלה טעות של מארק טשיירה באינינג השביעי והשלימה מהפך בניצחון 3:4 על היאנקיז. ג'ראד וויבר הנהדר זכה בניצחון תשיעי העונה, כששיתק את קליבלנד בדרך ל-0:3 של האיינג'לס. מינסוטה שמה ארבע ריצות ברביעי וניצחה 4:6 בדטרויט. קנזס סיטי הביסה 3:11 את טורונטו, כשהיא נעזרת בגרנד סלאם של מייק מוסטקאס באינינג השביעי. לחוזה באוטיסטה זה לא הפריע לקבוע הומראן 27 העונה.סיאטל שמה שלוש ריצות בשביעי ושתיים בשמיני, עשתה מהפך וניצחה 3:6 את בולטימור.

ב-NL: הדודג'רס ממשיכים לחטוף, הפעם 8:2 מסינסינטי, שנעזרה בשמונה ושבעה של הומר ביילי. קלייטון ריצ'רדס היה חד עבור סן דייגו עם שמונה ושני שליש בניצחון 2:6 על אריזונה. צמד של אלן קרייג סידר 3:9 לסנט לואיס על קולורדו. מילווקי גברה 5:6 על מיאמי. ג'ף סמרדזיה התאושש מתקופה רעה עם שבעה ו-11, הקאבס ניצחו 1:4 את אטלנטה, אנתוני ריזו תרם עוד הומראן. פיטסבורג ממשיכה להילחם על מקומה וניצחה 2:11 את יוסטון.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully