וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מתחילים להתאמן בצל הקשיים

הקבוצה תפתח את אימוניה עם שמעון הרוש שהצטרף. דורה מחפש חיזוק ורוצה את עבאס, ההנהלה מנסע להימנע מפירוק

תחת ערפל תקציבי כבד וניסיונות להעמיד תקציב מינימום לעונה הבאה, תערוך מחר (שלישי) בני סכנין את האימון הרשמי הראשון של לקראת עונת 2012/2013. אחרי הצלחה בעונה שעברה, ינסה שלומי דורה להעמיד קבוצה ראויה לא פחות למרות שאיבד מספר לא מבוטל של שחקני מפתח כולל שני הכוכבים הגדולים בעונה שעברה: מהראן ראדי (סיכם במכבי תל אביב) וקוסטדין אזורוב (חתם בליירסה הבלגית).

סכנין תציג ארבעה שחקני רכש חדשים שהאחרון שחתם הוא מגנה של הפועל באר שבע בעונה שעברה, שמעון הרוש, שהצטרף במקומו של אורי שטרית שעזב למכבי נתניה. עוד הצטרפו לקבוצה הם מוחמד כליבאת ועלי עוסמאן, שחוזר לקדנציה שנייה לקבוצה. השניים הגיעו בהשאלה ממכבי חיפה ואליהם מצטרף גם אלכסנדר דוידוב, הקשר הסרבי של הפועל עכו.

בסכנין כמובן מקווים לצרף עוד שחקני רכש ומאוד מעוניינים בקשר מחמוד עבאס מהפועל תל אביב, אך בגלל חוסר הוודאות בהפועל, עבאס כרגע לא משוחרר.

בכלל בסכנין עושים מאמצים גדולים לגייס תקציב לעונה הבאה וכרגע קיים סיכוי שהקבוצה לא תעמוד במשימה. במקרה שכזה היא תרד אוטומתית לליגה הלאומית או שתחליט ללכת לפירוק כמו הפועל פתח תקוה ותפתח את העונה במינוס תשע נקודות.

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully