וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: קשר גאורגי להתרשמות, בלם בוסני מועמד

2.7.2012 / 20:30

גיורגי ג'אנלידזה (22), שכבש אשתקד שבעה שערי ליגה, ינחת הלילה. בויאן מרקוביץ' (26) על הכוונת. לחץ על נחום לחתום

הקשר הגאורגי גיורגי ג'אנלידזה (22), ינחת הלילה (ראשון) בישראל להתרשמות בהפועל באר שבע. מדובר בקשר שכבש בעונה שעברה שבעה שערי ליגה במדי ויט גאורגיה וגם רשם הופעה אחת במדי הנבחרת בחודש נובמבר אשתקד. עוזר המאמן גיורגי דרסיליה מכיר היטב את השחקן והמליץ להביאו להתרשמות. כזכור, המאמן אלישע לוי מחפש קשר נוסף לאחר שאופציית צירופו של מינדאוגאס פאנקה הליטאי פוצצה.

אלישע לוי החליט לצרף לאימוני הקבוצה את חלוץ בית"ר ירושלים מאיר אלקבץ (21). האחרון היה מועמד לקבוצה בעונה החולפת וברגע האחרון טורפדה עסקת העברתו. במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן עם החלוץ ניר נחום ועם בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב. אלישע לוי רוצה מאוד את השניים בקבוצה. קבוצתו של מויסוב, וויבודינה, הורידה את מחירו ל-200 אלף יורו בלבד ואם יצטרף שכרו יהיה 150 אלף יורו.

יחד עם זאת, בלם קבוצת בוראץ בניה לוקה הבוסנית בויאן מרקוביץ' (26) מועמד לקבוצה. השחקן מהווה אלטרנטיבה נוספת במקרה שמויסוב לא יסגור בקבוצה. מרקוביץ' המתנשא לגובה 1.97 מטר שיחק בעונה שעברה נגד מכבי חיפה של אלישע לוי במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

ויליאם סוארס נחת בישראל וערך שיחה עם המאמן אלישע לוי, שמוכן להקל עליו בנושא אזור המגורים. אם סוארס ירצה, הוא יגור במרכז הארץ וכך יוכל להמשיך לשחק בקבוצה. כשהמצב הבטחוני יאפשר לו, הוא יוכל ללון בדרום. השוער אוסטין אג'ידה אמור לנחות מחר. השוער אוהד דוד ממשיך להתאמן ועשוי להיות שוער המשנה בעונה הבאה. בקרב השחקנים היה מי שאמר כי ראוי שאת אפודת השוער השני יקבל אלירן סולימנפור, שמגיע ממחלקת הנוער.

עדכון ראשון: 12:14

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully