וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הכי גרועים שיש?

2.7.2012 / 10:31

פילדלפיה ממשיכה להתרסק וחטפה 5:2 וסוויפ ממיאמי. בוסטון ניצחה לראשונה העונה באקסטרה אינינגים, 1:2 בסיאטל

אחרי הפאשלה בפלייאוף של העונה שעברה, פילדלפיה קיוותה שהעונה הזו תהיה שלה. למרות כמה פציעות לא פשוטות בליינאפ, בעיר האחווה האמינו שההגשה תעשה את העבודה. אלא מה? ההגשה הזו, שהייתה אמורה למנות כמה מהתותחים הכבדים בליגה, נותרה שבורה אחרי חצי עונה. קול המלס אומנם מתפקד, אבל קליף לי עוד לא ניצח, רוי האלאדיי מזמן ברשימת הפצועים ופילדלפיה פשוט חסרת אונים. הלילה (בין ראשון לשני) הם חטפו 5:2 ממיאמי, שהשלימה סוויפ והובילה להפסד חמישי רצוף של הפיליז, שעומדים כרגע על מאזן גרוע של 45:36. פילדלפיה מרוחקת 11 משחקים ממוליכת ה-NL מזרח וושינגטון ובקבוצה כבר יכולים לחשוב על פירוק ובנייה מחודשת לעתיד.

עוד ב-NL: אותה וושינגטון לעומת זאת, ממשיכה לשעוט והיא גברה 4:8 על אטלנטה, למרות תצוגה חלשה יחסית של ג'יו גונזאלס. סינסינטי השיגה שוויון בתשיעי, אבל נכנעה לווקאוף דאבל של אנחל פגאן, שהוביל את סן פרנסיסקו הנהדרת ל-3:4. הדודג'רס לא איפשרו לג'איינטס לברוח יותר מדי וניצחו 3:8 את המטס, שבעה ותשעה לקלייטון קרשאו. מילווקי ניצלה הגנה איומה של אריזונה, שרשמה שתי טעויות באותו מהלך בתחתית התשיעי והפסידה 2:1. סנט לואיס נמנעה מסוויפ מול פיטסבורג עם 4:5, בעוד שהקאבס השלימו סוויפ על יוסטון עם 0:3. קיפ וולס מסן דייגו זכה בניצחון ראשון מאז ספטמבר 2009, 0:2 מול קולורדו.

ב-AL: אחרי חמישה הפסדים באקסטרה אינינגים מתחילת העונה, בוסטון נהנתה מחבטת הקרבה של דייויד אורטיז בעשירי וניצחה 1:2 בסיאטל. ג'ים ת'ומה נותר ללא חבטה בבכורה במדי בולטימור, שנכנעה 6:2 לקליבלנד. דטרויט ניצחה 3:5 את טמפה ביי הדועכת, בעוד שהיאנקיז ממשיכים להשתלט על העניינים וניצחו 2:4 את הוויט סוקס. שמונה ושמונה לפיל יוז, הומראן 20 לרובינסון קאנו. טרבור פלאוף הפנטסטי ירה לצמד, ג'וש ווילינגהאם הוסיף אחד ומינסוטה גברה 8:10 על קנזס סיטי. בטורונטו, היו אלה האיינג'לס שניצחו 6:10, כשמייק טראוט שוב משיג הומראן, כמו גם מארק טרמבו (20). יו דרוויש סיפק שבעה ו-11, אבל טקסס הפסידה בבית 3:1 לאוקלנד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully