וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מרכז העניינים

סינסינטי (1:2 על סן פרנסיסקו) ופיטסבורג (3:7 על סנט לואיס), ממשיכות לעשות חיל ב-NL מרכז. המטס שיתקו את הדודג'רס

בשנה שעברה, פיטסבורג הגיעה בכושר מצוין לאמצע העונה, אבל התפרקה בהמשך. השנה, עושה רושם, הפייראטס כבר לא יוותרו בכזו קלות. הלילה (בין שבת לראשון), הם הסתדרו גם עם האלופה סנט לואיס, שרואה את הגב שלהם במרחק של 2.5 משחקים אחרי 3:7 לפיטסבורג, אותו הוביל פדרו אלברז עם גרנד סלאם כבר באינינג הראשון. הפייראטס חולמים על המקום הראשון בבית המרכז, אבל בינתיים סינסינטי לא עושה טעויות ושומרת עליו, לאחר שהלילה היא קיבלה עוד משחק מלא והצגה שכללה שבעה סטרייקאאוטים מצד מאט לאטוס הלוהט, שניצח 1:2 את סן פרנסיסקו.

עוד ב-NL: סטיבן שטרסבורג לא הסתדר עם החום בג'ורג'יה, שעמד על קרוב ל-40 מעלות. אחרי שלושה אינינגים, האס של וושינגטון נאלץ לנטוש ובלעדיו, הנשיונאלס הפסידו 7:5 לאטלנטה. אנתוני ריזו, השחקן המבטיח של הקאבס, רשם הומראן ראשון במדי הקבוצה והוביל לניצחון 2:3 על יוסטון. מיאמי רשמה ניצחון נוספת והגדילה את השקיעה של פילדלפיה, עם 2:3 בזכות הומראן של ג'אנקרלו סטנטון ושבעה ושבעה מצד מארק בהרלי. ריאן ברון העלה את מאזנו ל-22 הומראנים עם צמד בניצחון 2:10 של מילווקי על אריזונה. גם בסן דייגו הכו בצמדים, כשאלכסיי אמריסטה ויסמני גראנדל חבטו לשני הומראנים כל אחד בניצחון 4:8 על קולורדו. הדודג'רס ממשיכים ליפול והם ספגו הפסד שביעי רצוף, 5:0 מול המטס, שנהנו ממשחק מצוין נוסף של יוהאן סנטנה, כמו גם הומראן רביעי בשמונה ימים של אייק דייויס המתאושש.

ב-AL: הירוקי קורודה השכיח את צרות ההגשה של היאנקיז עם שבעה ו-11, המניות הבטוחות קרטיס גרנדרסון (23) ורובינסון קאנו (19) חבטו להומראנים והפסים ניצחו 0:4 את הוויט סוקס. טורונטו נהנתה משבע ריצות בשני והביסה 2:11 את האיינג'לס. מינסוטה בלמה את קנזס סיטי עם שני ניצחונות בדאבל הדר: בראשון, טרבור פלאוף הנהדר חבט להומראן והטווינס ניצחו 2:7. בשני, ג'וש ווילינגהאם ירה אחד משלו, כמו גם ג'ו מאוור ומינסוטה ניצחה 1:5.

סיאטל גברה על בוסטון 2:3 לאחר 11 אינינגים, לאחר שחבטת הקרבה של שון פיגינס הכניסה את דסטין אקלי הביתה. קליבלנד ניצחה 5:11 בבולטימור, שהעבירה לשורותיה מפילדלפיה את ג'ים ת'ומה הוותיק על 609 ההומראנים שלו. טקסס גברה 2:7 על אוקלנד, כשג'וש המילטון שולח את מספר 25 שלו. דטרויט ניצחה 2:6 את טמפה ביי.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully