וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה: "רוצה להישאר, אך קשה לי לראות את זה קורה"

קשר הפועל ת"א קיבל הצעה נמוכה ומחכה לראות האם יהיו התפתחויות. יגיע לאימון הפתיחה. האוהדים יחדשו את המחאה?

בצל חוסר הוודאות המוחלט במועדון, תערוך מחר (ראשון, 18:30) הפועל תל אביב את האימון הראשון שלה לעונת 2012/2013. למרות הדיבורים על העברת זכויות הניהול לעורך הדין יואב מוזר ועל אף החיוביות שמשדרים שני הצדדים, עדיין ישנם קשיים במימוש העסקה ולכן כרגע אין התקדמות ממשית. בשך כך, יש לא מעט לחץ אצל אנשי הקבוצה, האוהדים והשחקנים שדואגים מאוד לקראת העונה הקרובה.

כרגע, המנכ"ל עומר עצמוני הוא האיש שלמעשה אחראי על הכספים והוא עובד תחת תקציב מינימום ולכן וואליד באדיר וסלים טועמה קיבלו הצעות מאוד נמוכות לעונה הבאה. הנטייה של השניים היא לסרב להצעות שהוגשו להם, אך טועמה צפוי להגיע לאימון הפתיחה על מנת לשמור על כושר ובתקווה שבימים הקרובים יהיו שינויים בהנהלת הקבוצה שיאפשרו לו לנהל משא ומתן על חוזה חדש. הקשר קיבל הצעה למשכורת עונתית של 90 אלף דולר מקסימום, זאת בתנאי שהקבוצה תצבור נקודות רבות בליגה ותעלה לשלב הבתים בליגה האירופית. בינתיים טועמה בוחן בוחן הצעות אחרות, כולל מאירופה.

"אני מאוד רוצה להישאר בקבוצה, אך כרגע קשה לראות את זה קורה", אמר היום טועמה. "אני אגיע מחר לאימון בכדי לשמור על כושר ואני מקווה שבימים הקרובים יתבהרו העניינים ואקבל הצעה אחרת מהמועדון". לעומתו, הגעתו של באדיר לאימון עדיין בסימן שאלה, כמו זו של יגאל אנטבי שאף הוא סיים חוזה. אפולה אדל שנמצא כבר בארץ ישתתף באימון אם יספיקו לעבור את הבדיקות הרפואיות, בעוד נוסא איגייבור אמור להגיע במהלך השבוע.

גם בגזרת המאמנים ישנה אי-בהירות. לאף אחד מהצוות המקצועי אין עדיין חוזה חתום בבקרה התקציבית, כולל לניצן שירזי שחתם על הסכם מול אלי טביב. שביט אלימלך, יעקב הילל ויום טוב טליאס מסתמכים על הבטחות שנתנו להם מצד הנהלת המועדון ועדיין לא חתמו על חוזה חדש.

גם בעניין מכירת המועדון לקבוצת חיים רמון, אין עדיין התקדמות של ממש, אף שרמון וטביב שוהים בברלין. אם זכויות הניהול יועברו לידיו של מוזר השבוע, ייתכן ותהיה התקדמות גם במישור זה.

בשל המצב הנוכחי, נראה שגם האוהדים מאבדים סבלונותם ואם לא יירשם שינוי של ממש בימים הקרובים, המחאות כנגד טביב אמורות להתחדש. יש החוששים כי אם זה אכן יקרה לא יהיה מדובר הפעם במחאה שקטה, ואוהדים שעד היום נמנעו מלהתערב יגבירו את הלחץ על טביב למכור את הקבוצה.

אפולה אדל יצטרף לעדן בן בסט בצרפת?

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully