וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד: אבו סובחי מנסה להעביר את אבו ענזה לאשדוד

30.6.2012 / 22:23

לאחר שסוכמו כל התנאים בין החלוץ ליו"ר בני לוד ובין האחרון למכבי נתניה, החליט אבו סובחי לשנות דעתו. אבו ענזה מסרב

כנראה שהעברתו של מורד אבו ענזה עדיין לא סגורה, למרות הכל. לאחר שביום חמישי בלילה סוכמו כל הפרטים בין מכבי נתניה לבני לוד ובין אבו סובחי לשחקן עצמו, העיסקה שהייתה אמורה להיחתם ביום שישי לא התבצעה כיוון שאבו סובחי לא הגיע. בנתניה אמרו: "יש סיכום על הכל והייתה אמורה להיות חתימה, אבו סובחי התפתה לאיזשהי הצעה מאשדוד ומנסה להעביר את אבו ענזה לשם. השחקן אמר לנו שהוא רוצה לשחק רק בנתניה".

ביום שישי אחר הצהריים התקשר אבו סובחי לשחקן ואמר לו כי נתניה צריכה להעביר 150 אלף שקל עבור השאלתו לעונה אך רוצה לעשות זאת בתשלומים ולא בתשלום אחד ולכן זה התפוצץ. בנתניה הכחישו את זה בפני השחקן וחזרו ואמרו כי כפי שסוכם הם ישלמו בתשלום אחד. גם לגבי האופציה לרכישה ב-1.15 מיליון שקל אין שינוי בעמדת נתניה.

אחר הצהריים התברר משהו נוסף. לאשדוד ישנם מספר שחקנים צעירים שאותם היא מעוניינת להשאיל ומאמן בני לוד סלימאן אזברגה מעוניין בהם. לטענת מקורבי אבו ענזה, אשדוד הציעה לאבו סובחי את אותה העיסקה של נתניה פלוס מספר שחקנים בהשאלה שחלק משכרם הם יממנו ולכן אבו סובחי רוצה לעשות אחורה פנה. בשלב הזה, אבו ענזה הודיע לאבו סובחי שהוא רוצה לשחק רק בנתניה ובמידה וזה לא ייצא לפועל יישאר עונה נוספת בבני לוד.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully