וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הכל שקט במערב

29.6.2012 / 9:43

מדיסון באמגארנר הרשה חבטה בודדת, הג'איינטס השיגו השתקה רביעית רצופה ב-0:5 על הרדס. הצגה לפליקס הרננדז

ליגת הבייסבול כידוע, נכנסת לשלבים המעניינים שלה בדרך כלל כשהאולסטאר מתקרב ומסמל את מחצית העונה. ובכן, האולסטאר אוטוטו מגיע ולפחות כרגע, יש קבוצה אחת שמשחקת ברמה מעל הליגה כולה בתקופה האחרונה, סן פרנסיסקו ג'איינטס. הענקים מהמפרץ נמצאים בטירוף חושים, בעיקר ההגשה שלהם והלילה (בין חמישי לשישי), היה זה תורו של מדיסון באמגארנר להצטיין. המגיש הצעיר הגיש לראשונה בקריירה משחק מלא בו הוא הרשה חבטה בודדת ואפס ריצות והג'איינטס רשמו השתקה רביעית ברציפות (הראשונים שעושים זאת מאז בולטימור 1995) עם 0:5 על סינסינטי. עם כל החגיגה הזו לא מספיקה, הרי שהדודג'רס הפסידו למטס 3:2 והמהפך בבית המערב הושלם, כשהג'איינטס עולים למקום הראשון.

עוד ב-NL: אנדרו קאשנר מסן דייגו פלרטט עם נו היטר עד לאינינג השביעי, אך לבסוף נותר אפילו ללא הניצחון, למרות שישה ושליש עם תשע הכשות. הפאדרס ניצחו בכל זאת 3:7 את יוסטון. הומראן של כריס יאנג בתשיעי נתן לאריזונה 2:3 על אטלנטה. קולורדו ניצחה את וושינגטון במשחק פרוע 10:11 אחרי 11 אינינגים. הרוקיז כבר עלו ל-0:7 לפני שהאורחים חזרו עם הומראן של ברייס הארפר, שהשווה בתשיעי. הווקאוף סינגל היה שייך למרקו סקוטרו. אי ג'יי בארנט ממשיך לעשות חיים בפיטסבורג והוא קצר ניצחון שמיני ברציפות, 4:5 על פילדלפיה.

ב-AL: באופן נדיר, כל חמש הנציגות של בית המזרח הפסידו הלילה. בולטימור נכנעה בבית לקליבלנד 7:2 ואילו היאנקיז ספגו הומראן של שלוש ריצות מדיאן ויסידו בתשיעי והפסידו 4:3 לוויט סוקס. קווין יוקיליס אגב, ספג שריקות בוז אדירות מאוהדי היאנקיז, למרות שהחליף מדים. האיינג'לס הכניעו 7:9 את טורונטו, שלא ניצלה הומראן 26 של חוזה באוטיסטה. מארק טרמבו, אלברטו קאייספו ומייק טראוט הפציצו הומראנים למלאכים. דטרויט ניצחה בטמפה ביי 2:5, בזכות הומראן וארבע חבטות של מיגל קבררה וגם בוסטון נפלה, עם הפסד 1:0 בסיאטל מול פליקס הרננדז, שנתן משחק מלא ו-13 סטרייקאאוטים. איאן קינסלר, עם ארבע חבטות, הוביל את טקסס ל-6:7 על אוקלנד.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully