וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סוכמה העברתו של מורד אבו ענזה

29.6.2012 / 0:33

החלוץ הגיע להסכמה עם אבו סובחי על חתימה לשנתיים בבני לוד והשאלה לנתניה בעונה הבאה, עם אופציה לרכישה בסיומה

חיזוק משמעותי למכבי נתניה. הקבוצה צפויה להודיע היום (שישי) או לכל המאוחר ביום ראשון, על צירופו של החלוץ מורד אבו ענזה. אמש הגיע השחקן להבנות עם הבעלים של בני לוד אבו סובחי, כי הוא יחתום לשנתיים בלוד (כרגע נותרה לו עוד שנה אחת בחוזה) ויושאל בעונה הבאה לנתניה תמורת 150אלף ש"ח, כאשר לנתניה תהיה גם אופציה לרכוש אותו ב-1.15 מיליון ש"ח נוספים בסיום העונה. במידה שנתניה לא תממש את האופציה, יחזור השחקן לבני לוד בעונה הבאה. עוד לפני כן, עמדה בפני אבו ענזה ובני לוד הצעה מאוד אטרקטיבית ממ.ס. אשדוד, אך העובדה כי אחמד סבע משחק בנתניה ויוכל לסייע לו, גרמה לאבו ענזה לבחור בעיר היהלומים.

בעניין אחר, אתמול פירסמה הקבוצה מכתב שראשיה שלחו להתאחדות לכדורגל ובו הם מבקשים לא לשחק בשבת, יום המנוחה היהודי ולהימנע מחילול היום הקדוש, בניסיון להתחשב באוהדים הדתיים של המועדון. "לאור פניות רבות מקהל אוהדינו הדתיים, שהינו משמעותי ביותר ובשל החשיבות אותה אנו רוחשים לשומרי מסורת ולכיבוד רגשי הזולת, כמו גם לערכי מורשת, נבקשכם לגרום לכך שמשחקי מכבי נתניה ישוחקו לאחר צאת השבת", כתב הנשיא גיל לב להתאחדות, "ידוע לנו כי קיימת התחייבות לזכיין השידור (צ'רלטון) וברור לנו שבמקרים נקודתיים בהם הזכיין יבחר לשדר את מכבי נתניה בשבת, לא יהא מנוס מלעשות כן. בכפוף לסייג זה, נבקש כי בקשתנו תכובד".

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה בה קבוצות מליגת העל מבקשות בקשה מסוג זה, ובעבר גם בית"ר ירושלים העלתה בקשה דומה לאחר שהציגה 5,000 חתימות של אוהדיה. בהתאחדות הבהירו אז לבית"ר שסיכום כזה יכול לעבור רק בעת החתימה עם הגוף המשדר.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully