וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: בלם נבחרת בולגריה במו"מ מתקדם

28.6.2012 / 16:27

יורדן מילייב (24, 1.84 מ') רשם 4 הופעות בנבחרת ובילה את שלוש השנים האחרונות בלבסקי סופיה. אדז'וב יגיע להתרשם

בעירוני רמת השרון ממשיכים להתחזק ובימים אלה נמצאת הקבוצה במו"מ מתקדם עם הבלם הבולגרי יורדן מילייב. מילייב (בן 24, 1.84 מ'), העביר את שלוש וחצי השנים האחרונות בלבסקי סופיה, בהן רשם 82 הופעות ליגה וכבש שלושה שערים. הבלם גדל בלוקומוטיב פלובדיב ולאחר מכן עבר ללבסקי, איתה זכה באליפות ב-2009. ב-2010 רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת, בשורותיה הספיק לרשום 4 הופעות רשמיות. במידה ויצטרף, ישלים מילייב את מצבת הבלמים של הקבוצה יחד עם סביטי ליפנייה ויניב לביא.

בולגרי נוסף שצפוי להגיע להתרשמות השבוע ברמת השרון הוא הקשר קוסטדין אדז'וב . גם אדז'וב בן ה-21 התחיל את הקריירה שלו בלבסקי סופיה ובעונה האחרונה שיחק במיינור פרניק מהליגה הראשונה. במידה וירשים ככל הנראה יוחתם, כאשר התנאים הכספיים מולו כבר סוכמו.

עם ברוך דגו ישנו נתק בשלב זה. לאחר שהשחקן סגר לעונה נוספת במועדון, סוכנו צ'רלי בוזגלו דרש סכום של כ-40 אלף ש"ח כולל מע"מ עבור החתימה כאשר ברמת השרון מוכנים לשלם רבע מהסכום. במועדון אמרו: "לא נזוז מההצעה שלנו, שברוך דגו יעשה את השיקולים שלו עם הסוכן שלו".

מי שצפוי להישאר שנה נוספת במועדון הוא המגן הימני נאור פסר. המגן, שקיבל הודעה ממכבי פתח תקוה כי אף שחקן בית לא משוחרר וכל השחקנים יורדים עם הקבוצה ללאומית, צפוי בכל זאת להישאר במועדון. במידה שלא יחתום בקפריסין עד סוף השבוע, הוא אמור לחתום ברמת השרון. אם הוא לא יחתום במועדון, ליאור ראובן עשוי להצטרף.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully