וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסדר חולים

28.6.2012 / 9:31

אנדי פטיט שבר את הקרסול, סבאתיה הולך ל-DL והיאנקיז בצרות, למרות 4:5 על קליבלנד. המטס הביסו 1:17 את הקאבס

הקאמבק הנהדר של אנדי פטיט במדי ניו יורק יאנקיז ספג מכה קשה הלילה (בין רביעי לחמישי), תרתי משמע. באינינג החמישי של המשחק מול קליבלנד, קייסי קוצ'מן מהאינדיאנס חבט כדור שטוח לכיוון המרכז, שהלך היישר לעבר הרגל של המגיש בן ה-40. התוצאה, שבר בקרסול והיעדרות של חודשיים לפחות. אם לא די בצרות האלה, גם האס מספר אחת של הפסים, סי סי סבאתיה, הולך לרשימת הפצועים לשבועיים לפחות והיאנקיז יצטרכו להסתדר עם המגישים שנותרו להם איכשהו. כזכור, מייקל פינדה ומריאנו ריברה לא כשירים אף הם. אגב, כל הצרות הללו לא הפריעו ליאנקיז לנצח את המשחק 4:5, אחרי הרבה מאוד דפיקות לבד ובזכות הומראן מספר 18 של רובינסון קאנו.

עוד ב-AL: בוסטון ממשיכה את רכבת ההרים שלה העונה ועכשיו היא שוב בכושר עם ניצחון תשיעי מ-11 משחקים, 4:10 על טורונטו. דייויד אורטיז סיפק הומראן 399 בקריירה, חוזה באוטיסטה (הומראן 25 העונה) ואדווין אנקרנסיון (22) היו רחוקים מלהספיק לבלו ג'ייז הצוללים. גם אקס הרד סוקס, קווין יוקיליס, חגג. 'יוק' סיים עם שלוש מארבע והכניס שתי ריצות, אדם דאן הכניס ארבע, כולל הומראן 24 העונה והוויט סוקס טיילו ל-5:12 מול מינסוטה. קנזס סיטי ניצלה את הצניחה של טמפה ביי והשלימה עליה סוויפ ראשון מאז 2001 עם ניצחון 4:5 מסולו הומראן של בילי באטלר בשמיני. אוקלנד ניצחה 1:2 את סיאטל כשהרוקי ג'רוד פארקר שוב מצוין עם שבעה ותשעה. לוס אנג'לס חגגה פעם נוספת על בולטימור, הפעם עם 1:13 בקמדן יארדס ובמשחק הפרוע של הלילה, בו נרשמו 33 חבטות משותפות, רוי אוסוולט זכה בניצחון נוסף במדי טקסס, בעיקר בזכות החברים שהובילו ל-9:13 על דטרויט. דייויד מרפי ירה לצמד.

ב-NL: מרפי של טקסס לא היה היחיד עם צמד, כשגם דניאל מרפי מהמטס מחקה אותו ב-1:17 הענק של ניו יורק על הקאבס האומללים. שבעה ושישה לג'ונתון ניסה, גרנד סלאם לסקוט האריסטון. הקבוצה הכי לוהטת בליגה היום, סן פרנסיסקו, השלימה סוויפ אדיר על לוס אנג'לס דודג'רס, כשגם במשחק השלישי האורחת מ-LA לא מצליחה לשים אף ריצה על הלוח והג'איינטס מנצחים 0:3. טים לינסקאם סופסוף נראה כמו שהוא אמור להראות וסיים עם שבעה ושמונה ושתי הקבוצות כבר בשוויון בראשות בית המערב. פילדלפיה קיבלה את צ'ייס אטלי בחזרה מרשימת הפצועים והוא אפילו השיג הומראן, אבל פיטסבורג יצאה עם הניצחון, 7:11. אטלנטה ניצחה 4:6 את אריזונה ומיאמי עברה עם 3:5 את סנט לואיס. לוקאס הארל מיוסטון הפציץ עם משחק מלא, שבעה הכשות והשתקה של סן דייגו ב-0:1. וושינגטון נהנתה מצמד הצימרמנים שלה, ג'ורדן שקצר ניצחון וריאן שחבט להומראן ב-5:11 על קולורדו.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully