וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פאנקה סירב להתאמן, לוי ויתר עליו

27.6.2012 / 21:45

השחקן שסיכם לשלוש שנים, לא רצה להתאמן ללא חתימה וסוכנו החזיר אותו לפולין. אקסברד רוצה שדרוג, בקבוצה סירבו

למרות שסיכם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, הקשר הליטאי מינדאוגאס פאנקה לא צפוי לשחק בהפועל באר שבע, לאחר שהמאמן אלישע לוי נוטה לוותר עליו. הסיבה: הקשר סירב לעלות לאימון הערב (רביעי), בטענה שהוא מעוניין לחתום קודם על החוזה. בבאר שבע הודיעו לשחקן כי החתימה תתבצע לאחר האימון, אבל סוכנו ג'קי דהאן הורה לו לעלות על הטיסה לפולין. בבאר שבע לא אהבו את התנהגות הסוכן ואמרו: "אחרי שסיכם ועבר בדיקות, השחקן התבקש להתאמן לצורך התרשמות כללית. סוכנו הטיל וטו ובשלב זה המשא ומתן לא יגיע לשלב החתימה".

גורם בקבוצה הוסיף ואמר: "אחרי הכל, אנחנו מחליטים אם העסקה תצא לפועל ולא הסוכן. שחקנים גדולים בהרבה הגיעו להתרשמות בקבוצות בישראל, הוא שחקן נחמד אבל אין לו מעמד מיוחד. עדיף שיחזור לפולין".

לאחר הפרסום אמש על התקרבות גדולה במשא ומתן עם המגן אביתר אילוז, בהפועל באר שבע נתקלו בבעיה חדשה: החוזה של עידו אקסברד. השחקן פנה להנהלת הקבוצה באמצעות סוכנו וביקש לשדרג את חוזהו, המוערך ב-60 אלף דולר לעונה, בכ-50 אחוז. בבאר שבע סירבו והודיעו לשחקן שהוא נמצא תחת חוזה, ואילו השחקן עצמו אינו מרוצה מהמצב ודורש לקיים פגישה נוספת בעניין.

קבוצתו של מויסוב, ויוודינה, הפחיתה אתמול את דרישותיה הכספיות, כשדרשה 200 אלף יורו בלבד עבור כרטיסו של השחקן בן ה-24. במקביל, אלישע לוי שרוצה מאוד את השחקן בודק אופציות נוספות, למקרה שהעסקה לא תצא לפועל. לגבי נחום, באר שבע הגישה אתמול הצעה ראשונה לסוכניו, והמטרה היא לצרפו עד תחילת השבוע. נחום יכול לשחק במספר עמדות בקישור, ובעבר תופקד גם כמגן.

במקביל, הקבוצה פנתה לבני לוד והודיעה לה כי לא תשפר את ההצעה על מורד אבו ענזה. "אם הם יסכימו להצעה האחרונה שלנו, מיליון שקל על חצי כרטיס, הוא ישחק בבאר שבע", אמרו. במועדון אישרו גם את מועמדותם של אלירן ג'ורג', השוער אוהד דוד והקשר אביב דדו שהגיעו אתמול לאימון וייבחנו בימים הקרובים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully