וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חכם בלילה

27.6.2012 / 9:55

דווין וויז הצליח לרמות את השופטים, היאנקיז ניצחו 4:6 את קליבלנד. בכורה חלומית לריזו בקאבס, כמעט נו היטר לארויו

האם הגיע הזמן להכניס הילוכים חוזרים לכל מהלך מעורר מחלוקת בבייסבול? המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) בין ניו יורק יאנקיז לקליבלנד, העלה את השאלה הזו מחדש. במהלך האינינג השביעי, כשהפסים ביתרון 0:4, ג'ק האנאהן מהאינדיאנס עלה לחבוט עם שני אאוטים ושחקן בבסיס השלישי. הכדור שלו הלך לכיוון היציע, לא להומראן ודווין וויז, האאוטפילדר של היאנקיז החליט לזנק. הוא ביצע קפיצה מרשימה לתוך הקהל והכפפה שלו יצרה מגע עם הכדור, אך בהילוך החוזר מיד ניתן היה לראות כי הוא איבד אותו. זה לא הפריע לוויז לקום מתוך היציע עם הכדור בכפפה ולהתחיל לרוץ לספסל, כשהשופטים מאשרים את ההאאוט שסיים את האינינג. "מה הייתי אמור לעשות? לחזור לשדה? ראיתי שהשופט מאשר את זה, אז הורדתי את הראש ורצתי לספסל", אמר וויז. מנג'ר קליבלנד מני אקטה היה עצבני: "אם זה כזה מהלך גדול, למה לא מראים אותו לקהל על המסכים?". והיה גם משחק ובו היאנקיז נעזרו בהומראן של אלכס רודריגז כדי לנצח 4:6 ביום הולדתו ה-38 של דרק ג'יטר.

עוד ב-AL: אלברט פוחולס הגיע לראשונה בקריירה לקמדן יארדס ויצא משם עם הומראן על הראש של בולטימור. האיינג'לס חיברו ארבעה כאלה ו-27 חבטות בסך הכל וסידרו לסי. ג'יי. וילסון ניצחון תשיעי העונה, 3:7. בוסטון הפכה פיגור עם שלוש ריצות בשביעי ושתיים בשמיני וניצחה בבית 1:5 את טורונטו. יו דרוויש סיפק שישה ושני שליש עם 10 סטרייקאאוטים, גוש המילטון ירה למספר 24 וטקסס גברה 5:7 על דטרויט. קנזס סיטי הנחילה לטמפה ביי הפסד חמישי בשבעה משחקים, 2:8. גאווין פלויד ניפנף תשעה בשבעה אינינגים, הוויט סוקס ניצחו 2:3 את מינסוטה וסיאטל ניצחה 2:3 את אוקלנד.

ב-NL: ברונסון ארויו חלם על נו היטר למשך שבעה ושליש, אבל בסוף נשאר אפילו בלי הניצחון. לשמחתו, סינסינטי ניצחה בכל זאת, 3:4 את מילווקי. קרלוס רואיז ממשיך לחבוט בקצב מסחרר ושלוש חבטות שלו הובילו את פילדלפיה ל-4:5 על פיטסבורג. שמונה ושבעה של טים הדסון נתנו לאטלנטה 1:8 על אריזונה. סנט לואיס הוסיפה לצרות של מיאמי עם 2:5. אנתוני ריזו הצעיר, עליו בונים הרים וגבעות בשיקגו, עלה לבכורה עם הקאבס וסיים עם שתי חבטות, כשהוא מכניס את הריצה שנתנה יתרון בדרך לניצחון 3:5 על המטס. יוסטון עברה את סן דייגו עם 3:5 ואילו וושינגטון המטירה 21 חבטות, כולל ארבעה הומראנים (צמד לאדם להרוש) על קולורדו בניצחון 5:12. סן פרנסיסקו המשיכה להציג הגשה נהדרת ושיתקה את הדודג'רס לילה שני ברציפות, הפעם זה נגמר 0:2.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully